Summary: China Glaze Khrome collection - Millenium, Hi-tek, Robotica

Dodělávám si resty, takže pozdě, ale přece, uveřejňuji metalické laky z Khrome Collection. Takže začínáme:
China Glaze Millenium je kovová stříbrná, pro mě pracovní název prsty v alobalu. Perfektní pro konadování. Žádný stříbrný lak, který jsem viděla nemá takový lesk.
China Glaze Hi-Tek je zlatá, moje nejoblíbenější na nehtech. Má spíše teplejší podtóny, pokud chcete něco dostudena zkuste 2030.
China Glaze Robotica, je kovová hnědá se špetkou růžové, zase teplejší varva. Upoutáá nejmenší pozornost a na "denní" nošení i pro lidi co výrazné laky moc nenosí by mohla být bez problémů. Dělá takový opálený vzhled.
A na závěr pidi srovnání China Glaze Hi -Tek (prsteník a ukazovák) a Robotiky (malíček a prostředníček).
Pokud chcete lesklé kovové nehty, které byly letos k vidění třeba na molech u Chanela, tak zkuste tyto. Chanel takový láček zatí nemá (no dobře má Kaleidoscope, ale ten není metalický, finish má spíše shimmer a barevně je něco mezi zlatou a stříbrnou) a Orly metalickou kolekci teprve chystá, takže bych se nedivila, kdyby to byl velký trend FW 10. 
China glaze se podařilo vychytat formuli oproti straší metalické kolekci Romantique , takže khrome pruhuje opravdu minimálně a vzhledem k tomu, že je krycí v jedné vrstvě (všechny moje fotky jsou jedna vrstva), je hodně jednoduché s ním pracovat. Super je na razírka konad. 
Takže moje otázky. Který je váš favorit? Co říkáte na tento ultralesklý trend?
Summary: I know that you can see khrome collection swatches elswere now, but cannot resist because they are so beautiful. I do love this shiny, metallic trend. ALU spotted metallic silver nails on Chanel FW shows so maybe this will be THE trend for this fall? I have three nail varnishes from China glaze Khrome collection, my personal favourite is golden Hi-Tek, Robotica is very neutral warm toned brown and Millenium pure siver aka silver fioil is perfect for konading. 
Which one is your favourite?

3 komentáře:

  1. wow lesk jako blesk! day, jak často teď lakuješ??

    OdpovědětVymazat
  2. Bubu dvakrát týdně, ale fotek mám hodně, některé ještě z léta. Zrovna tyhle jsou focené před Vánoci.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám z této kolekce Millenium, Metallic Muse a 2030. Favoritem je určitě Millenium, miluju stříbrné laky :-) Zlaté naopak moc nemusím, ačkoli na razítkování ji občas využiju, takže i 2030 si nechávám. Metallic Muse plánuju lakovat tento týden, v lahvičce mě teda nijak zvlášť neoslovil, je to takový světlejší Adore. Celkově se mi tyhle metalické barvy moc líbí, navíc to krytí v jedné vrstvě je významné plus!

    OdpovědětVymazat