China Glaze Something Sweet (Up & Away Collection)

 První vlaštovka prý jaro nedělá, ale první lak z jarní kolekce China Glaze jasně naznačuje, jaké příspěvky budou v následujících dnech na blogu uveřejňovány. Ano, konečně jsem se dostala k  nafocení kolekce Up & Away. Připoutejte se, začínáme:
Jako první přišel na řadu cukrově-vatový China Glaze Something Sweet. Vzala jsem ho k objednávce jen tak do počtu, větší nadějě jsem vkládala do jiných a on mě velmi mile překvapil. Je to holčičkovsky miminkovská růžová, ale ne taková ta prvoplánově prasečí, jak múžete vidět na všech malých holčičkách (ráda bych věděla, kdo vymyslel, že se holčičky oblékají do růžové a chlapečci do modré), ale přidáním špetky levandulové vznikla studená růžová. 
Krycí je ve dvou vrstvách, přišla jsem na to, že v jedné má nehet tendenci prosvítat šedivě (neptejte se mě proč, fakt nevím, mimochodem ještě výraznější je to u Peachy Keen), konzistence je trochu hutnější a proto se obtížněji lakuje. Jak se tak dívám na fotky, myslím, že by s konadováním Hi-Tekem vypadadal dobře. Pro mně překvapivý pastelový vítěz. A nakonec neodolám nepřidat fotku, při ořezávání jsem si všimla, jak se hodí k ubrusu co máme na stole. 

Celkové dojmy:
  • pozitivem: jarní trend mají být pastelové nehty.
  • negativem: trošku těžší na aplikace, krycí ve dvou vrstvách.

Summary: Let´s start with China glaze´s Up & Away swatches! First one (and suprisingly pastel winner) is Something Sweet. It is a very pale baby pink with a little bit of lavander tint. It is opaque in two coats, because in one you can see greyish nails (dunno why, don´t ask me), it tends to be a little bit thick and tricky to apply. It is creme without shimmer or sheen. On many blogs I read about pastel nails as the biggest trend of this spring and that is the reason why I keep this one. i also think it would be great with konadicure (hmm, what do you think about ChG Hi-Tek). Last picture is my mani with our tablecloth :-).

11 komentářů:

  1. Je krásný, vkládám do něj velké naděje že konečně najdu ideální světlou růžovou :-) Dajánko, dokázala bys ho prosím porovnat s OPI Mod About You?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je a dost velký. Zatímco OPI Mod má lesk a je víc sheer, ChG SS je hutný krémový lak, jestli si pamatuješ ty dětské pasty na zuby, tak to je přibližně ta barva. Chceš se na SS podívat, než si ho pořídíš? Takový lak určit nemáš, kdežto Mod je klasika.

    OdpovědětVymazat
  3. I love this color on you, very pretty!

    Btw, you accidentally wrote OPI in the ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Whoops, in the title that is ;-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mod je klasika co mám už pár měsíců doma a nějak se nemůžu dokopat k nalakování, nelíbí se mi, tak aby to s tímhle nebylo podobné... Ráda se na něj podívám, když bude možnost, díky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Day, tak ten je tedy opravdu krásný. :) Mám u tebe co dohánět, takže se moc těším, až se u tebe začtu a prohlédnu si všechny fotečky. Máš to tady moc hezké. :) Jo a 2 vrstvy jsou negativem? :)) Mně to příjde super. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Michéle: Thank you for warning! Where were my eyes...It is unusual colour for me.
    Veru děkuji, krásný je, ale já se v těch světlých zrovna necítím. To červené a fialové, to je něco jinčího. Ty pastelky mají takovou zvláštní konzistenci.

    OdpovědětVymazat
  8. Zmrzi: vyzkoušíš, uvidíš.

    OdpovědětVymazat
  9. Elishebet

    Vypadá na Tobě moc krásně.. teď mám teda taky dilema, zda si pořídit CHG Something Sweet nebo OPI Mod About you a nebo OPI Gotta Get Pink :-D
    Day - myslíš že bys mohla udělat srovnání těch dvou na nehtech, pokud je oba máš?:-)Hledala jsem na netu, ale nikde jsem jejich srovnání nenašla:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Eli je mi líto, nemám. Mod byl Nuf a už je u ní doma...

    OdpovědětVymazat
  11. Day, jak jsem už psala tenhle lak je přímo na tebe..a ten popis cukrově vatový je úžasné !

    OdpovědětVymazat