China Glaze Peachy Keen (Up & Away kolekce)

Další pastelka na řadě je broskvový China glaze Peachy Keen. Na něj jsem se těšila nejvíc ze všech a nějak jsme si nesedli.
Barva je to krásná, broskvová, připomíná mi takový umělohmotný broskvový jogurt od nejenovaného potravinářského gigantu. Tedy až na to, že mi nesluší, vypadá divně. Budu se muset překonat a pořídit si Essie Tart Deco, který je o tón tmavší.
Důvod, proč tenhle lak odešel k jinému majiteli je ten, že jsem měla problém s aplikaci. Kdycí byl až ve třetí vrstvě, pořád prosvítala ta "šedá" a jakoby se pastvoitě táhnul. Ostatní laky z kolekce mají mnohem lepší konzistenci. 
No a na závěr fotečka se šálou, to jsem si prostě nemohla odpustit. Jak vidíte, potřebuji lak o tón tmavší.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neobvyklá barva, kterou málokdy najdete, pro tmavsí odstíny pleti.
  • negativem: blbá aplikace, táhne se jak lepidlo, krycí ve třech vrstvách.

Summary: Another one from China glaze´s Up & Away. I was most curious about Peachy Keen. But was sadly dissappointed with both colour and application. Nice peachy colour, reminds me of mango lassi I love to drink. Looks weird on my skintone, I have a little bit yellowish fingers with this on. Full coverage in three coats (again I can see grayish nails) and has VERY tricky consistation. Sticky! Last picture is with my scarf, it is obvious I must buy Essie Tart deco.

6 komentářů:

  1. hm...jsem myslela, že bude vypadat líp. Nic moc no, chápu, že se ti nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  2. i love this color :) i have and i crazy about peachy keen :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslíš že Tart Deco bude lepší? I pro mě? :-D Já se pořád nějak nedokážu rozhodnout, jestli tenhle nebo nějaký ten Essie... Ale určo to musí být jen jeden z nich :-)

    OdpovědětVymazat
  4. AYD vypadá ne mě divně.
    Lily nail: It is lovely colour sadly not so lovely on me, hope suits you better
    Zmrzi: Když vydržíš, tak mi až mi dojde Tart deco nafotím a poinformuji, jo a mám na cestě i broskvičku od CC. Ale ani ten OPI Hot and spicy nevypadá zle.

    OdpovědětVymazat
  5. Dajánko, jsi hodná, ale asi nevydržím, objednávka je na spadnutí :-D CC jaký? Ale ten OPI se mi nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  6. CC Oh Naturale :-), mám chuť skoupit CC kolekce celé...

    OdpovědětVymazat