Růžová útočí aneb ORLY Blushing Bud vs Chanel Splendeur vs China glaze Heli-Yum

Mám tu srovnání ORLY Blushing Bud vs Chanel Splendeur vs China glaze Heli-Yum. Tedy růžových laků, ale hodně výrazně růžových, nic pro slabé povahy. A všechny jsou krémové, bez třpytek, lesku a podobných serepetiček.
Na první fotce je srovnání ORLY a Chanel, jak je vidět, nejsou si moc podobné (teoreticky lze osporavedlnit vlastnictví obou :)), Chanel je světlejší, spíš do klasické fuchsiové, ORLY má studenější základ a je tmavší. Rozdíly jsou viditelné už v lahvičkách (viz dole).
Na dalších fotkách je na malíčku China glaze Heli -Yum a ten je, který má v základu nejvíc červené.
A na závěr detail na nehtů.
Můj je Chanel a China a i když se mi Orly líbí, asi si ho pořizovat nebudu. Také bych chtěla poděkovat Editě za velkorysé zapůjčení ORLY laků, užila jsem si s nimi spoustu legrace.

Summary: Vibrant pink (or fuchsia if you want :)) is one of my favourite colours. Here is comparison of ORLY Blushing Bud, Chanel Splendeur and China glaze Heli-Yum.

5 komentářů:

  1. Skvělé příspěvky, moc se mi líbí srovnání a ten Heli-Yum je prostě nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat
  2. Já ty tvoje srovnání žeru! Super :) tyhle růžovky jsou dokonalé. Asi vím, čím lakuju příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za ušetřený peníze, díky tvému srovnání jsem si jistá, že Blushing Bud nepotřebuju. Souhlasím se sonidlem, Heli-Yum je nej, moc se na něj těším!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc děkuji! Jste zlatíčka. Ne že by mi zabránilo toužit po dalších růžových lacích, ale nemusím si Blushing bud pořizovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Výborné srovnání, takové příspěvky mám od tebe nejraději. Prostě umíš ;)
    A Heli-Yum je yummy yum a přidávám si ho definitivně na wishlist.

    OdpovědětVymazat