China Glaze Sugar High Up & Away kolekce a Best blog award

Představuji Vám nejvíc barbínkovsky růžový lak na světě China Glaze Sugar High.
Říkejte mi Barbie, nebo radši ne. A jaký že je?
Pravá svítivá růžová v krémové konzistenci, na fotkách vyšla trochu tlumenější, asi je to tím, že chytit pořádně sluníčko byl při focení pořádný problém. Je to klasická krémovka, bez lesku.
To nejlepší přijde - v tlustší vrstvě je plně krycí, ano čtete správně je to krémový lak krycí v JEDNÉ VRSTVĚ. Zajímalo by mě jak to ta China dělá...
 Celkové dojmy:
  • pozitivem: barbie růžová, krycí v jedné vrstvě, snadná aplikace.
  • negativem: barbie růžová
Summary: Next one is China glaze Sugar high it is barbie pink, no more no less :). And next great thing is that this one is one coater. Yes! Full coverage in single coat. How cool is that?
I also recieved Best Blog award from Allyoudesire and Konadomania, thanks girls, I´m very surprised!.

Také jsem dvakrát obdržela cenu Best Blog Award od úžasných blogerek od Allyoudesire a od KONADomania . Takže oboum dvoum díky moc! Jednou z podmínek přijetí je taky vyjmenovat blogy, které jste nedávno objevili, takže jsem propašovala i české oblíbence:

KONADomania
Magic Maid
Nihrida
Beauty addict
Beauty Judy
Lucy stash
Viennettka
Annie
Panenka
Just a beauty blog

3 komentáře:

  1. WOW ty náš bonbónku, víš o tom, že ti sluší!!! a zdá se být pro léto number 1

    OdpovědětVymazat
  2. Day, krasny lacek, co ti moc slusi! A dekuji za Beauty Blog Award :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Day, ten je tak krásný, já se nemůžu vynadívat a už se těším, až jej budu mít také doma! :-)

    OdpovědětVymazat