China Glaze Heli Yum Up & Away kolekce

Myslím, že už předem bylo celkem jasné, který lak bude nejobíbenější. První lak z kolekce o které jsem věděla už předem, že China glaze Heli -Yum to bude to pravé. Proč? Potrpím si na fuchsiovou, na oblečení, doplňcích i lacích. 
Úplně nejradši jsem, když je to něco mezi rudou a růžovou, hodně jasné a krémové. A tento lak vše splňuje, tečka.
Zase je super aplikace fotky jsou jedna vrstva. Ty klasické odstíny z kolekce se nanášejí lépe než pastelové, mají méně hustou konzistenci. Jasně není to nijak originální barva, ale já jsem spokojená. A co vy, máte nějakého favorita?
P.S. možná se mi dostane do rukou i Re-fresh mint a Lemon Fizz, takže Vás budu průběžně informovat :-) .
Celkové dojmy:
  • pozitivem: úžasná barva, snadná aplikace, krycí v jedné vrstvě.
  • negativem: to je očividné, že nemá, ne?
Summary: I think that for people who knows me it was prety obvious from the beginning. I do love this kind of colours. 
Is it Cross between red and pink. Checked. 
Is it bright colour. Checked. 
Has it cream finish? Chcecked. 
Has it full coverage in one coat. Checked.
OK my favourite from Up and away collection is Heli -Yum. It is pure perfection.  
And so far I think that China glaze made the best spring collection this yeas. I have Essie, Color Club and few OPI on way, but I am pretty sure nobody can beat China glaze this year.  
My question is witch one is your favourite?

4 komentáře:

  1. teda Dajánko, to je špica, krásná krvelačně rudá barva...ááách ty nám dáváš!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný barvička, opravdu. Tenhle lak bude asi jediný, který si z téhle kolekce pořídím. Je to láska na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný, strašně se těším až mi přijde!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach děkuji za pochvaly, jsem ráda, že se líbí. Je opravdu nádherný.

    OdpovědětVymazat