ORLY Blushing Bud

Jen růžová to může být a tak je tady poslední z laků od Orly Blushing Bud z kolekce Bloom.
Barva -řvavá růžová se studeným základem, konzistence krémová, bez třpytek. Ve sutečnosti je o trochu výraznější, dalo by se říct, že má až neonové kvality. Fakt pěkný kvíteček. 
Velice slušně kryje už v jedné vrstvě, výdrž slušná, 4 dny pak se začal ošpupávat.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: růžová barva, typově mám pro takové laky slabost, takže hodně velké plus.
  • negativem: trochu horší výdrž
Summary: ORLY Blushing bud is the last one I have from ORLY Bloom collection and certainly it is not walflower. Bold, vibrant pink with cold, mostly blue, undertones. I do like it a lot, my pictures don´t give it justice. In real life colour has almost neon quality application is without streaks and very good coverage (one coater), only one down thing is not very good staying power, two layers with top coat last four days..

4 komentáře:

  1. Je krásný a moc ti sluší! Ještě bych na něj dala nějaké kytičky a bylo by to dokonalé ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dajánko, tak tenhle kvítek nemá barevných výtek ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A já jsem se zrovna dneska při koupi laku pěkně nachytala... chtěla jsem něco takového, ale při nanesení to mělo absolutně odlišný efekt! grr!

    OdpovědětVymazat
  4. Peti: děkuji! Kytičky nééé, ty já nerada.

    Bubu: ach ta květomluva :)

    Sabina: No se mi stalo (a asi i stane) mockrát, v lahvičce nádhera, ne nehtu blee. Tak snad budeš mít příště šťastnější ruku (a nebo si pořídíš ORLY Blushing bud)

    OdpovědětVymazat