Orly Gumdrop (sweet collection)

Na řadě je dnes poslední Orly lak z kolekce Sweet a to Orly Gumdrop. Se světle zelenými laky se poslední dobou roztrhl pytel a tady je příspěvek od Orly k mánii. Dlužno podotkout, že docela povedený.
Je to bledá hrášková zelená s modrými podtóny, ještě výraznějšími, než třeba Essie mint Candy Apple. Lakovala jsem potom tyrkysovou Chinu glaze Flying high a dalo by se říct, že mají hodně společného. Tím myslím, tu tyrkysovou barvu.
Aplikace bezproblémů, krycí ve 2 vrstvách. Docela se bojím zkoušet výdrž,  ale po včerejším debaklu s Cotton candy se bojím (fakt nerada přelakovávám každý den). Takže možná budu časem updatovat, jak je to s výdrží.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: super trendy barva, hrášková s modrými podtóny
  • negativem: super trendy barva (za chvíli bude pasé)
Summary: OK I do like it. Orly Gumdrop is last one I have from Sweet collection. It is pale pastel green with bluish (turquoise) base, definitely more blue toned than Essie Mint Candy apple. Application was good, full coverage in two coat. I´m not sure of staying power, tempted to try it, but in the same time afraid of result after yestereday debacle with Cotton Candy. What do you think, should I?

4 komentáře:

  1. I like this color!

    Why not put a konad over it?
    Black lace..?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď jsem z toho laku taková nějaký rozpačitá. U AYD se mi líbil děsně. U tebe se mi líbí taky, ale už z něj nemám pocit, že je to to pravé. Takže asi ušetřím.

    OdpovědětVymazat
  3. Thess, it isnt as bad as i expected, I´ll do konading soon, stay tuned.

    Yarisse: upřímně, já si nemyslím, že by si ho nosila. Protože máme podobný odstín pleti, sluší nám trochu jiné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  4. Day, díky. Jak jsem říkala, ušetřím :)

    OdpovědětVymazat