China Glaze Light As Air Up & Away kolekce

Poslední světlý lak z Up  & Away kolekce je China Glaze  Light As Air.
Ze všech se mi líbil nejvíc, ale přiznám se, že i on šel z domu, protože je jen o chlup světlejší než OPI Done Out in Deco, který mi sluší víc. Ač má China lepší kryvost. a obvykle i výdrž. Je to bledinká levandulová se špetkou šedé v základu. Plně krycí je ve dvou vrstvách, aplikace je super, není lepidloidní jako Peachy keen.
Ač se mi pastelový trend líbí, mám pocit, že to není nic pro mně,  zůstanu věrná o trochu tmavším barvičkám. I když mě láká zkusit ještě banánového žluťáska Lemon Fizz, uvědomuju si, že bych vypadala divně. Když srovnám pastelovou a klasickou část kolekce, tak u mě jasně vede ta klasická část, jak barvami, tak krycími schopnostmí (jsem jak pordejve v barvách lacích), u pastelek počítejte s dvěma třemi vrstvami u ostatních stačí jedna tlustší vrstva!
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nejlepší pastelková barva, dobrá konzistence, snadná aplikace.
  • negativem: aplikave vyžaduje špetku zručnosti (nezvětšujte fotky, postrádám jí)

Summary: Probably my favourite pastel colour from China glaze´s Up & Away collection is Light as air! It is a very pale lavander shade with greyish undertones. I sold it because I have a little bit darker shade OPI Done out in  Deco which suit me better (in my opinion). Best application of light shades from this collection, although it can be little tricky (as you can see  from my pictures). Which one pastel colour is your favourite?

2 komentáře: