ORLY Ginger Lily

tohoto láčku jsem věděla jakmile jsem viděla jeho první fotky, že se mi bude líbit. A co? Měla jsem pravdu. ORLY Ginger Lily je úžasný. Vlastním světlejší variantu OPI Ruble for your Thoughts i tu tmavší OPI Romeo and Joliet.
Je to zrzavá červená s výrazným leskem (měděná?),  plně krycí je ve dvou vrstvách, aplikuje se bez problémů. 
Vím, že se spoustě lidí nelíbí, ale já mám pro takové laky slabost, takže za mě jednoznačně palec nahoru.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: úžasná barva a lesk, snadná aplikace.
  • negativem: pro někoho moc konzervativní.
Summary: I know many people neglected Orly Ginger Lily as boring, nevermind I do like it. It is classic orangey red colour (rusty?), very elegant. I think it suits me perfectly. Application is smooth, full coverage in two coats. I have distant cousin of this shade in my collection - lighter OPI Ruble for your thoughts and darker OPI Romeo and Joliet. Comparisons will follow. 

5 komentářů:

  1. Elishebet:

    Moc se mi na Tobě libí, asi ho budu muset taky vyzkoušet:-) Mám tyhle barvy "do zrzava" moc ráda, na oblečení a vůbec na všem, jen mi přijde, že na nehtech většinou tak hezky nevypadají, ale tenhle by mohl být fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, moc se mi líbí, že je zrzavý já přesně takové barvy můžu. Ale obvykle moc elegantně nevypadají, ale to zelená taky ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Na tobě vypadá vážně skvěle, sedí ti!

    OdpovědětVymazat
  4. Day, ten ti tedy opravdu moc sluší. Výborný výběr. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, taky se v něm dobře cítím. Je to taková univerzálka.

    OdpovědětVymazat