China Glaze Refresh mint

A další příspěvek z up and away, China Glaze Re-fresh mint, pastelový hráškově světle zelený lak. 
Pěkný, jen se s podobnými barvami roztrhl pytel. Pro informaci je méně do modra než třeba ORLY Gumdrop a ESSIE Mint Candy Apple. 
Aplikace je perfektní, což není pravidlem u všech laků z této kolekce. Například Lemon Fizz, nebo Peachy Keen jsou hutné, téměř pastózní a je problém je nalakovat. Jiné, jako HeliYum a Re-fresh Mint se nanášejí lehce, jejich konzistence je lehká. Vlastně když se nad tím zamyslím, tak pastelové laky bývají problematické na nanášení. 
A na závěr díky Ladylui, která byla tak hodná a nechala mi ho vyzkoušet. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: zelený lak, dobrá aplikace.
  • negativem: světle zelený lak, začínají se mi zajídat. 
Summary: China glaze Re-Fresh mint is cool toned pastel green, I am just a little bit tired of pale greens, every single company had similar nail polish. But this one is probably my favourite, less blue than ORLY Gumdrop and less streaky than Essie Mint Candy Apple. Application is perfect, opaque in two coats.

8 komentářů:

  1. Very pretty ! I haven' tried this one yet but I will do soon, esp after seeing your pics :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Glad you like it, I ´d love to see it on you.

    OdpovědětVymazat
  3. This one is one of my favourite nail polishes. I just love it.

    And it really looks good on your nails. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Být tebou, tak si ho pořídím...ze těch tří se mi na tobě líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tassa: Welcome on my blog, thank you for lovely comment. I must search for your pictures, btw you´ve great blog.

    AYD: Ty pokušitelko, je fakt, že ze světlých zelených se mi líbil nejvíc, ale kolikrát bych si ho nalakovala tak maximálně jednou ričně

    Blanche: vidíš, škoda že mě to nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  6. Před týdnem jsem si koupila svetřík téhle barvy, tak tuším bude brzo můj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pak pěkně fotograficky zdokumentuj ať se pokocháme

    OdpovědětVymazat