Metallic Bobbi Brown eyeshadows - After hours, Lavander a Pink Pearl

Stíny od Bobbi brown patí k mým oblíbeným, moji nejoblíbenější úpravou stínů je metallic, takže tady jsou tři, jeden můj, ostatní mi půjčila Hanička na vyzkoušení. 
Dobře se roztírají, jsou středně měkké (víc než MAC, méně než NARS, trochu mi konzistencí připomínají stíny od Clinique), drží dlouho. Jsou ideální pro běžné nošení. 
Bobbi Brown 4 After hours je tmavá čokoládově hnědá s rezavými podtóny, používám ji jako linky namokro, ale i nasucho, velmi přirozená. Jako samotný stín pro bledé odstíny pleti je příliš tmavá.
Bobbo Brown 21 Lavander je prostě studeá levandulová. Má odlesky dobílo - modra.
Bobbi Brown 16 Pink Pearl je perlová dětská růžová, prozáří oko.
Když už jsem to nakousla, stíny od Bobbi Brown mají trojí finish.:
  • matte - matný, jakoby máslíčkový, krásně se roztírají
  • shimmer - lesklé, jakoby perlové odlesky
  • metallic - hodně odlesků, ale pořád poloprůhledné
  • a existuje i vánoční speciální edice chrome, což jsou hodně kovové barvy u kterých se doporučuje nanášení rukou.
P.S: Všechny stíny BB jsou vynadavací z obalu, tlakem na spodní část se dají pohodlně depotovat a tak si můžete sestavovat paletky a tak, systém mi přijde lepší než MAC, kde jsou magnetem opatřeny jen refily.


Summary: My favourite Bobbi Brown eyeshadow finish is metallic so I swatched three od them dark chocolate brown with reddish undertones Bobbi Brown After hours, lilac with blue shimmer Bobbi brown Lavander and baby pink with white shimmer Bobbi Brown Pink Pearl. BB has three eyeshadow finishes matte, shimmer and metallic and christmas SE, very shiny chrome. All eyeshadows you can easily depot and transfere to palette, which is better option than MAC :-). BTW Whitch one is your favourite?

3 komentáře:

  1. Taky bych chtěla jednou vyzkoušet :) ale nějak se mi nechce utrácet.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti ten BB After hours půjčím :), mám i Pewter.

    OdpovědětVymazat
  3. Muj oblibeny je Champagne a Espresso, nejlepe dohormady. Ten hnedy je krasny!

    OdpovědětVymazat