China Glaze Flip Flop Fantasy- Poolside collection

Nositelná korálová neonka China Glaze Flip Flop Fantasy. 
Růžová s nádechem do oranžova, schne matně, přelakována vrstvou Seche, nevím proč, ale v lahičce se mi líbí strašně, na nehtech už méně.
Aplikace je zase za tři  a ve třech vrstvách. 
Co dodat na opálených rukách bude krásná, na bledých dost divná. 
A detail:
Celkové dojmy:
  • pozitivem: korálová neonová růžová (ne, to se nevylučuje)
  • negativem: kryje špatně, schne matně.

Summary: This is another wearable nail varnish from poolside collection China Glaze Flip Flop Fantasy, corally pink. I do like colour just not on me. Application is good, three coats on picture.

5 komentářů:

  1. Day, mas pravdu, tahle uz je takova nositelna :) Pekna barvicka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě se víc líbí pro změnu na nehtech než v lahvičce. Je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A mně se líbí na tvých fotkách, ale v reálu ne...

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se líbí :). Mno mě se teda na tlapkách zas až tak nelíbí, já jsem spíš na ty růžovější.

    OdpovědětVymazat