China Glaze Yellow Polka Dot - Poolside collection

Žlutá, zvýrazňovačová China glaze Yellow Polka Dot.
Neonově žlutá, velmi jasná barva, která se mi líbí (v rámci možností), ale ta aplikace...  Zcela bez mučení přiznávám, že toto lakovat bylo utrpení.
Byla jsem připravená, že neonky se hůře lakují, ale až napodruhé se mi ji podařilo nalakovat jakž takž přijatelně. Jen pro Vaši informaci na malíčku a prostřeníkčku je nalakovaná jako základová barva plně krycí tělový lak...nepomohlo to, pruhoval stejně. 
Domnívám se, že problém je subjektivní a to se štětečkem. Jak už jsem psala, kumuluje po otření ještě jednu kapku a ta pak dělá neplechu. 
Osobně prefrtuji neonové laky Color Clubu kvůli štětečku. Ale tato neonově žlutá je lepší než levné neonově žluté, ale ne dost na to, abych si jí běžela koupit.
Na fotkách jsou tři vrstvy, zasychá matně, proto jsem navrch přelakovala vrstvou Séche.
A zase jedna pro Peťu.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neonová žlutá 
  • negativem: děsná aplikace, pruhuje.
Summary: Today I have for you yellow marker - China Glaze Yellow Polka Dot from Poolside collection. Colour is neon yellow, very bright neon without simmmer, dries matte (I applied coat of Seche Vite over it). But application was real PITA, first application was terrible, second attempt is on pictures three thick streaky coats. On pinkie and middle finger I used one coat of nude nail polish as a base but I cannot see any difference. Do not like it, less favourite from Poolside collection.

5 komentářů:

  1. Haluzbarva :D Vyšla jsi v ní ven? ;) Fialka říkala, že ji dá pak v létě na nohy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je sila, ta barva! Ja osobne bych na ni asi nemela,ale ty jsi expert na zvlastni barvicky ;)

    Mimochodem na mem blogu jsem ti udelila cenu I love your blog, tak mrkni ;) http://lucysstash.blogspot.com/2010/04/i-love-your-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  3. Boží! Já myslim že na nějakejch opálenejch rukách/nohách na pláži bude geniální. Ale jinak s tím lakováním, já obecně nesnášim ty štětečky u ChG.

    OdpovědětVymazat
  4. Elishebet

    Ta barva vypadá fakt správně střeleně!:-) Pořídila bych si ji, ale odrazuje mě jak popisuješ to lakování.. je z té kolekce Poolside nejhorší? Nebo se Ti ta oranžová lakovala nastejno špatně jak ta žlutá?

    OdpovědětVymazat
  5. Kači s touhle ne, ale se Sun Worshiperem jsem chodila celý týden :).

    Lucy: Tohle je i na mě moc...

    Blani si nejsem jistá, ty ostatní klidně, ale tenhle ne, ne a ne. Já štětečky vzhledem ke kvalitě zvládám, ale ostatní vedou.

    Elishebet: Ta žlutá je jasně nejhorší.

    OdpovědětVymazat