Happy Easter and Color Club Warhol

Krásné Velikonční svátky všem! Blíží se léto a tak jsem si pořídila tři neonové laky, jeden se rozbil cestou, jeden vypadá jako lak co už mám (jen se hůř nanáší) a ten poslední stojí za to. Představuji Vám neonovou fuchsiovou růžovou Color Club Warhol.
Barva je řvavá neonově růžová, spíš studená a velmi, velmi špatně se fotí.
Narozdíl od většiny neonových laků nepruhuje a aplikuje se velice dobře, na fotkách jsou dvě vrstvy, ale perfekcionisté by snesli i tři.
 Schne jako většina neonek do matna, takže ho doporučuji přetřit vrstvou lesklého nadlaku, ale tenhle není špatný i matný.Je to moje velikonoční manikůra.
A poznámka na závěr, nedávala jsem pod ní vrstvu bílého laku, protože jsem chtěla aby bylo vidět jak lak vypadá samotný, pokud nechcete aby Vám neonka prosvítala, dejte pod ní jednu vrstvu bílého, nebo tělového (plně krycího) laku. A takto to vypadá po dvou dnech :).

Celkové dojmy:
  • pozitivem: neonová fuchsiová, co ješt dodat, léto se blíží, nechte doma nudné tělovky.
  • negativem: ---
Summary: Happy Easter to everybody! Even though was my last order from Trans Design butchered by Czech post, 7 of 9 survived, here is the first one I swatched and I´m actually wearing it for Easter holidays. Color Club Warhol very vibrant magneta pink. Definitely on cool side, good coverage with two coats (as photographed) and maybe three would be better. Application si great without streaks. As all neons it dries matte so I applied coat of Seche over it.

9 komentářů:

  1. Krásný! Mohla bys ho prosím srovnat s růžovým zvírazňovačem? Asi divná prosba, ale já mám doma dvě neonky, které mají barvu jako ta fixa a chtěla bych tmavší, tak možná by to mohl být tenhle...

    OdpovědětVymazat
  2. Wow that IS bright! Very hot :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, super barvička...a pobavila mě Viennettka s tím zvýrazňovačem, nicméně na takový swatches jsem zvědavá :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Great eye-catcher! Looks great on you!

    OdpovědětVymazat
  5. Day, to je teda křikloun. Už aby bylo léto. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Tassa: YEP! Glad you like it (or hope you like it)

    Zmrzko: Nemám růžový zvýrazňovač, že bych si ho pořídila :)?

    Michéle: Yep, it is hot. hot. hot.

    Blancheee: jak říkám, pokusím se vyhovět.

    KONADOmania: Tahnks, I catched few people staring...

    Verunko: No to je, ale v kombinaci s decentním oděvem, proč ne, napadlo mě, že by se hodil k loňské LV grafiti limitce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, Day, vážně ti sedí a zvedl mi náladu, hlavně poslední fotečka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je krásný, ten chci :) Už ho mám na wishlistu. Věřím, že na léto bude super.

    OdpovědětVymazat