China Glaze Sun Worshiper - Poolside collection

China Glaze Sun Whorshiper je oranžový zýrazňovač. 
Zase jeden s problematickou aplikací , ale i přes to se mi líbil a moc.
Na fotce jsou tři vrstvy a přes ně vrstva Seche Vite, protože zasychá matně.
Mám pocit, že nqa sluníčku by to chtělo ochranné brýle, ve stínu je to jasná světle oranžová. Nic víc, nic míň. Ale fakt se mi líbí, na fotkách ještě vic, než v reálu.
A zase jedna pro Péťu, ne raději dvě:
A ještě jedna protože se mi líbí.

Celkové dojmy:
  • pozitivem:  šílená matná oranžová.
  • negativem: pruhuje
Summary: I do like this crazy orange China Glaze Sun Whorshiper. Application is far from perfect but I am willing forgive it because of colour. Very bright orange, almost as bright as orange marker, almost. On pictures are three coats and one coat of Seche (again it dries as other neons matte) and tends to be streaky. 

4 komentáře:

  1. Tak tenhle se mi na tobě líbí zatím nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Soni: Je super a děkuji za pochvalu.

    Nadia: Thank you it is shockingly cool.

    Blani: Díky, však s ní chodím tento týden, občas vzbuzuje pohoršené pohledy.

    OdpovědětVymazat