MAC Blooming lovely

Moc jsem se těšila na kolekci Liberty of London od MACu a když jsem ji viděla naživo, tak jsem rozpačitá, většinu z věcí jsem už někdy, někde viděla. Nakonec jsem odešla s jednou rtěnkou a to s tou, která se mi na webu zdála nejhnusnější.
MAC Blooming lovely je fialová, retro osmdesátková a má růžový podtón.  První foto je ve stínu, druhé na sluníčku.
Líbí se mi v tenké vrstvě, ve více vypadám jak přízrak ze záhrobí. Není na každodenní nošení a rozhodně trend maximálně na jednu sezónu. Co se mi tedy hodně nelíbí, je balení. Upřímně vypadá jak velikonoční obal na tampón, fakt nedělám si srandu, kamarádka se mě ptala co to je...
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neobvyklá barva, příjemná konzistence.
  • negativem: ošklivý obal, v silnější vrstvě může dělat mrtvolný vzhled.
Summary: I was lemming about MAC Liberty of London collection for very long time and when I saw it in person I realized, that I saw similar things from MAC many times. I don´t own purple lipstick (never have I´m fan of pinks and reds) and aplified creme is my favourite formula so I purchased Blooming lovely. Colour is kind of 80´s purple. It has pinkish udertones in one coat, in two it is gravely lilac. What I do not like is packaging, looks cheap and reminds me of tampon...  

4 komentáře:

  1. Tampon, to je dobrý :D
    Jinak mně se ten obal taky nelíbí. Ale barvička rtěnky je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. balení je děsný,tamponový je naprosto trefný !! Jinak barvička je hezká svěží a věřím, že jsi spokojená, ikdyž popis dvou vrstev mě hodně pobavil :-D

    OdpovědětVymazat
  3. tak teď jsme se upřímně zasmála u spojení velikonoční obal na tampon :D fakt trefa...strašně si mě rozesmála

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pochvaly, ale když to je realita. Si nemůžu pomoct, no...

    OdpovědětVymazat