China Glaze Poolside collection rekapitulace

Pro lepší orientaci jsem si dovolila malé zopakování Chna glaze Poolside collection, vše jsou neonové barvy, které zasychají do matna (snad jen s vyjímkou modrého Towel boy toye, který má v sobě lesk), aplikace je trochu horší (průměrně 2 až 4 vrstrvy). Doporučuji pod ně nalakovat vrstvu bílého či tělového plně krycího laku./summary of China glaze Poolside collection, all are neons and dries matte, application isn´t perfect (approx. 2 to 4 coats each) so If you are in hurry white polish under it is necessary:
A jednotlivě (všechny jsou to barvy zvýrazňovačů/ basically all colours are similar to neon markers)

4 komentáře:

  1. Elishebet:

    Pěkně prosím - mohla bys pro mě srovnat Chinu Glaze Pool Party a CC Warhol? Pokud se Ti to nechce lakovat a fotit tak aspoň slovně?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Elis, pokusím se časem vyhovět. Myslím, že už jsem o tom psala v příspěvku s pool party, barevně jsou si velmi podobné, ale CC u mě vítězí díky štětečku. U Chiny mi dělá potíže ta kapka, která se kumuluje na štětečku a udělám si na laku bordel.

    OdpovědětVymazat
  3. KDe s e dají prosím tyto laky China Glaze z této kolekce sehnat? sa jak se cca pohybují cenově? =) Děkuji Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Lucko, v ČR si na ně budeme muset cca půl roku počkat, jinak:
    1. ebay
    2. http://uk.beverlybeaute.com/
    3. http://www.head2toebeauty.com/index.html cena se odvíjí od počtu kusů a kde nakupuješ, je to na těch stránkách vždycky popsáno.

    OdpovědětVymazat