Color Club She´s so glam

Dnes to bude růžová, ne zcela prasečí, spíš s kapkou šedé v základu. Color Club She´s so glam. 
Překvapivě hodně se mi líbí, vypadá na bledé pleti velice slušně, aplikace je dobrá (jako známka dobrá), ale trochu vodovější, takže k tomu, aby lak kryl k mé plné spokojenosti byly zapotřebí tři vrstvy.
Chvílemi mi hodně připomíná cukrovou vatu, chvílemi dětskou pastu Odol, ale to jen na sluníčku je tak nějak víc pastově růžová.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: růžová, co není tuctová, spíš se studenějším základem.
  • negativem: horší aplikace je trochu řidší.
Summary: I do not like piggy pinks but Color club She´s so glam I do like. Isn´t it weird? It is maybe because it has a hint of grey or purple. Application is good, on runny side, requires three coats to full coverage.

6 komentářů:

  1. I don't like pink polishes either. But this one looks pretty. It suits you really well. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, mě se tenhle láček líbí :-) A baví mě pojem "prasečí růžová".

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se ten pojem taky moc líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  4. AYD: Děkujííí a moc.

    Tassa: Tahnk you! Pink is not my usual choice but from time to time...

    Blancheee: Není špatný, resp. lepší, než jsem čekala, a děkuji, já si tu češtinu používám jak chci :-)))

    Soni: Ale když ono to fakt vypadá jako prasečí růžová.

    OdpovědětVymazat
  5. wow love that pink.

    like your blog, I will follow :)

    here is mine
    productrater.blogspot.com

    have a nice day! :)

    OdpovědětVymazat