Essie Tart Deco

Jsem chtěla broskvový láček a všechny co jsem zatím vyzkoušela se mi nelíbily, byly moc oranžové, až jsem našla ideál Essie Tart Deco.
Barva je přezrálá brosvička, s oranžovými podtóny.
Co mě překvapilo byla absolutně bezprobémová aplikace, zatím nejlepší od Essie, nepruhuje, plně krycí ve dvou vrstvách. Jen výdrž není vynikající, po 4 dnech se loupe.
Tak a srovnání pro Soňu s ostatními oranžovými láčky zleva Essie Tat Deco, OPI Hot and spicy a China glaze High Hopes:
Celkové dojmy:
  • pozitivem: broskvička, super aplikace.
  • negativem: rychleji se loupe.
Summary: My favourite peachy shade is Essie Tart Deco from SS 10 collection (because I do not like light shades, other shades seems boring for me). Colour is perfect peachy shade, and it is not too orange, application is flawless, full coverage in two coats. At the end is bottle comparison of Essie Tat Deco, OPI Hot and spicy a China glaze High Hopes.

3 komentáře:

  1. Hmmm, na mě byl fakt nějakej oranžovejší... Moc ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Dajáčku! Já ho asi průbnu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak záhada hlavolamu odhalena, žloutnutí způdobuje nadlak!!!
    Samotná barva je takováto, když přelakuji nadlakem vypadá jak Peachy Keen od Chiny Glaze.

    OdpovědětVymazat