OPI Absolutely Alice over Gabriella Salvete 112

Rozhodla jsem se pro večerní úpravu tyrkysového laku od Gabrielly Salvete Enamel with hardener no.112, tím, že jsem navrch aplikovala jednu vrstvu OPI Absolutely Alice.
Nemám ráda samotné třpytkaté laky, protože se musí vrstvit do nekonečna, takže je obvykle dávám jen jako svrchní vrstvu přes jiný lak, jako v tomto případě. A OPI Absolutely Alice jsou v podstatě jen modro -stříbrné třpytky, které kryjí slušně, ale pro plné krytí by to chtělo tak 4 vrstvy.

Aplikace byla, pidi štětečku navzdory, docela slušná, efekt hodně lesklý, nedávala jsem topcoat, takže povrch byl hrubý. Jsem ráda, že ho díky Lidušce mám, ale že bych si z něj sedla na zadek to ne.

Celkové dojmy:
  • pozitivem:  různobarevné třpytky.
  • negativem: jsou to třpytky, čekala jsem něco lepšího.
Summary: I decided to refresh my last mani Gabriella Salvete. Enamel with hardener no.112 with one coat of OPI Absolutely Alice. I´m not sure about it. Alice is just "nice" silver blue glittery nail varnish. I´ll give it another chance and try it alone, maybe it would be better. 

3 komentáře:

  1. Taky jsem si na zadek nesedla...ale tobě moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Vysledek se mi na tobe moc libi, Day! Taky bych si ten lak sama nekoupila,ale tobe moc slusi.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, zajímavý je, ale já čekala snad vybuchující ohňostroje či co. Takže je to jen pěkný lak.

    OdpovědětVymazat