China Glaze Kiwi Cool-ada- Poolside collection

A na závěr další překvapivý favorit. China Glaze Kiwi Cool-ada alias zelený zvýrazňovač.
V životě by mě nenapadlo, že se mi bude líbit taková barva, neonově zelená, spíš studenější, bez odlesků. Kryje průměrně, na fotce jsou tři vrstvy.
Schne do matna, takže přelakováno Seche. Kupodivu nedělá mrtvolnou ruku, jako třeba China glaze Entourage, ale tím jak je zářivá, tak vypadá zajímavě. Ale v létě bude ještě lepší.
A obligátní fota pro Peťu:
A pro pobavení foto s mojí kabelkou.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neonová zelená, která je slušivá 
  • negativem: kryje průměrně (tři vrstvy), schne matně.
Summary: My favourite green  neon ever is  now China Glaze Kiwi Cool-ada. Very bright, definitely on cool side. It is green marker, dries matte, needs three coats to full coverage. Can´t resist to show you picture with my Oilily handbag.

3 komentáře:

  1. Děkuju moc, si připadám úplně taková důležitá, když v každým příspěvku jsou fotky speciálně pro mě :-D Zelená mě teda moc neoslovila, ačkoli když mi bylo asi 12, tak jsem takovej lak měla a hodně ráda jsem s ním provokovala maminku, děsně se jí nelíbil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni, to je bláznivá barvička. :o) Neměla bych na ni odvahu, ale já jsem takový připosránek. :o))) Ty ho Day, jistě využiješ. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, však maminku taky provokuje, i když Sun Whorshiper ještě víc :-)

    Veru: se přiznám, že je půjčená, pořizovat si ji nebudu, je to přeci jen větší dovočinka.

    OdpovědětVymazat