China glaze Towel Boy Toy - Poolside collection

Tento týden bude v duchu zvýrazňovačů, tedy laků z kolekce Poolside od China glaze (za což chci poděkovat Editě  za jejich velkorysé zapůjčení). Začneme s neočekávaným absolutním favoritem China glaze Towel Boy Toy.
Modrý zvýrazňovač, krásná jasně modrá. Připomíná mi kýčovité obrázky moře, které je modré, ne zelené, ne tyrkysové, prostě krásně kobaltově modré. 
Má v sobě překrásné perleťové odlesky (jediný s odlesky z celé kolekce), zasychá do saténova viz foto dole (na ostatních fotkách na přelakován vrstvou Séche), jeden z mála laků, co se mi líbí i bez nadlaku.  
Aplikuje se výborně, kryje ve dvou vrstvách (silnějších). A Peti, když už jsme mluvili o tom zvýrazňovači...
Fota jsou také bez nadlaku. 

Celkové dojmy:
  • pozitivem:  jasná kobaltově modrá, zasychá do saténova.
  • negativem: ---
Summary: I´m in love with this cobalt blue nail varnish China glaze Towel Boy Toy. As I said it is perfect blue with hint of pearly shimmer. I wouldn´t say it dries matte,  it dries satin :).  Application is good, on pictures are two coats. Friend of mne asked me if I could compare it with marker so last two pictures are for her.

7 komentářů:

  1. Nádhera, krásně ti sedl. Tenhle si kup, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, děkuju moc za fotku se zvýrazňovačem!! :-) Musím souhlasit s Editkou, fakt ti moc sluší! Já už ho mám taky doma a moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle je fakt super, ani mi nepřijde tolik divokej :-) A ten satin finish se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. AYD: ano již je zapsán anseznamu na příští kup.

    Peti: Děkuji je fakt moc pěkný, jsem překvapená, já takové laky zrovna nemusím, ale tenhle je prostě fajn.

    Blani: Právě že není, je na neonku krotkej a finish je super. Díky

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je tak krásný! Nebýt Fialky a tebe, vůbec bych si ho nevšimla

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherný. Chtěla bych celou kolekci, ale pokud si vyberu jen jeden, bude to tento. K němu Color Club Sexy Siren, kdyby mě omrzel samotný... i když to asi nehrozí.

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, tak to ne, šup šup, na TD a koupit! Opravdu stojí za to.

    Marie S: Ano, je moc povedený. Já si představuju, že s konadem navrch by taky nebyl špatný. A CC schvaluji, jsou to moji oblíbenci.

    OdpovědětVymazat