Gabriella Salvete Enamel 112

Gabriella Salvete je česká drogérková značka, levná (stojí kolem 50 Kč za 11 ml), ale docela kvalitní. Jejich nová kolekce laků  Enamel with hardener je velmi povedená, barvy krásné, obsahují laky metalické, krémové i třpytkové. 
Já jsem si koupila laky dva a to čísla 112 (tyrkisovou) a 116 (fialovou s odlesky). A tady je první z nich Gabriella Salvete Enamel 112.
Jak už jsem zmínila ja to tyrkysová, v reálu je víc dozelena. Na léto ideální barva. Lak je hodně lesklý, takže trochu pruhuje.
Konzstennce je spíše řidší, mám dvě vrstvy, protože jsem posíchala, ale sneslo by to dvě. Přijde mi, že mají mnohem lepší štěteček než třeba Golden Rose.
Stěteček je úzký a dobře se drží, rozhodně doporučuji, poměr cena/výkon je více než příznivý.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: barva, cena, štěteček.
  • negativem: méně krycí
Summary: This kind of mermaid nail varnish is by czech brand Gabriella Salvete. Enamel with hardener no.112 Beatiful turqoise which is more green in real life. Application is good, I have two coats, but in my opinion three would be better. Brush is thin, has metallic finish so you can see brush strokes on pictures. Big yes is price tag - aprox 2 euros per bottle, Gabriella Salvete is drugstore brand, similar to Golden Rose, their SS10 collection is beautiful with variety of finishes - metallic, creams and glitters.

5 komentářů: