Illamasqua Scarab

Když jsem dnes smolila svůj příspěvek, tak jsem si všimla, že mám 200 čtenářů, což mě velice překvapilo. Pořád mě udivuje, když mi přibude nový sledující a moc si toho vážím. Když jsem zakládala svůj blog, bylo to hlavně pro děvčata z MB a mou orientaci (naivně jsem se domnívala, že si vytvořím systém, čím víc laků mám/zkouším,, tím větší vládne anarchie). Nicméně to není to, proč to píšu. Chtěla bych touto cestou moc a moc poděkovat všem lidem co si mě chodí číst.
Ale to není téma tohoto příspěvku, tím je Illamasqua Scarab.
To co se mi na něm líbí nejvíc je ... krabička, řekněte, není úžasná? Moc se mi líbí ten brouk a to mám fóbii z malých tvorů s více než 4 nohama.
Lak samotný je krásný, teplá vínová, až lehce do rezata  a shimmer. Možná je ale hezčí v lahvičce než na samotných nehtech.
Bezesporu je plusem kvalita laku, lakuje se fantasticky, na fotkách jsou dvě vrstvy a drží perfektně. Konzistence je relativně hustá, štěteček snadno ovladatelný. 
Je velmi krásný s odlesky, ale když jsem si procházela šuplíček tak jsem zjistila, že mám téměř totožný lak od OPI Romeo and Joliet a to já tuze nerada. Tady je srovnání lahviček.
Na nehtech jsou si ještě podobnější, OPI je krapet víc do hněda a konzistence laku je vodovější.  Pro Vaši informaci ukazovák a prsteník je Illamasqua, prostředníček a malíček je OPI.
A ještě jednou jen nehty, ten rozdíl je opravdu minimální (ukazovák a prsteník je Illamasqua, prostředníček a malíček je OPI). Ale pokud bych si musela vybrat asi to bude Illamasqua  vzhledem k jednodušší aplikaci a konzistenci. 
Celkový dojem:
  • pozitivem: vínovo/rezavý shimmer
  • negativem: není příliš originální
Summary: I want to thank every single one of my 200 (plus) subscribers for following. It sill amazes me that anybody want to read me/see my photos. But I really appreciate it. Today I have for you Illamasqua Scarab, probably seen elsewhere this fall. It is dark vine colored shimmer with coppery undertones. Application is great, polish is a little bit on thick side, two coats to full coverage. I wasn´t so smitten with it because I already own very close dupe OPI Romeo and Joliet. As you can see at last two photos (Scarab is on point and ring finger, OPI on middle finger and pinkie), differences are minor. What do you think about it?

5 komentářů:

  1. Tak tenhle láček je luxusní! A gratuluju k početném čtenářstvu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V lahvičce se mi líbí víc, ale ani tak to není něco, co nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je a děkuji, ale kam se hrabu na tvůj dánský blog :)

    Mína, škoda že to mramorování nejde transportovat na nehty.

    OdpovědětVymazat