Illamasqua Snap

Další láček od Illamasqui do kterého jsem se zamilovala, jen škoda, že není můj Illamasqua Snap.
Snap je čistá cínová barva, tedy kovová šedo-stříbrná, která zasychá do polomatna. Přijde mi, jako bych na nehtech měla roztavený kov, ale bez toho prouhatého efektu, který má většina metalických laků. Přijde mi podobná Chnia glaze Jitterbug, tedy mínus černé částečky.
Lak je velmi hustý a stačí už jedna vrstva, pracovalo se mi si ním absolutně bez jakýchkoliv problémů.Ale dovedu si představit, že pokud nejste zvyklé lakovat, může vám chvíli trvat než si na konzistenci zvyknete.
Celkový dojem:
  • pozitivem: cínová, metalická, polomatná
  • negativem: hustší konzistence
Summary: I finally found my favourite pewter metallic Illamasqua Snap, sadly this one belongs to my friend Viennettka. It is chic and edgy. Colour is grey silver on blackened base, basically moten metal. It dries semi mate and has very appealing hidden shimmeer. Probaly best metallic shade, don´t you think?  I think similar shade is China Glaze Jitterbug which has more black particles in base and more glossy finish. I so want to try all Illamasquas nail polishes. 

6 komentářů:

  1. wow, looks great :-)
    maybe you can say to your friend that you lost it, so you can keep it lol

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, since she regularly reads my blog, that´s not the option (my initial thoughts was damaged during transport, lol). But thank you.

    OdpovědětVymazat
  3. Cože, on je můj?? To jako fakt? :-D To je ten co mi kupovala Lucka? Jsem na tohle úplně zapomněla, myslela jsem že z toho nákupu nakonec sešlo :-D Kdybys nezmínila můj nick, mohla sis ho nechat, nedošlo by mi že má být můj :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Soni: že ano 8)

    Mína: Děkuji.

    Peti: jo je tvůj, vzhledem k množství laků, co vlastním se nepřítomnost tohoto kousku ztratí. A tobě bude slušet hodně.

    OdpovědětVymazat