OPI Flower to flower

Dnes to bude taková rychlovka OPI Flower to Flower z loňské letní kolekce od OPI Summer Flutter (to je jako že motýlí kolekce, to jen pro informaci, já v ní tedy nic společného s tímto hmyzem neviděla, ale oni asi ano).
Myslím, že toto je typ barvičky, u které by Annie vzpomínala na Elle Woodsovou, ale protože je mírně, opravdu velmi mírně tlumená, tak to snad projde jako velmi pěkná, jasně žvýkačkově růžová, ne?
Co se mi na ní líbí jsou odlesky, které jsou viditelné hlavně na sluníčku, je to skrytí shimmer, který obvykle mívají laky od RBL a překvapivě se to tentokrát povedlo i OPI. Lakoval se skvěle, na fotce jsou dvě vrstvy. Mě se barva líbí, ale doma vyvolala tak masivní odpor, že jsem ji musela jít odlakovat, ale na pedikůru a na léto to bude ideální.
 Celkové dojmy:
  • pozitivem: žvýkačkově růžová, nebo dobře je to lehce Barbie růžová, ale protože má skrytí shimmer tak je krásná, jasňačka?. 
  • negativem: vyvolává bouřlivé reakce a prudce snižuje IQ nositele 
Summary: OPI Flower to flower is another polish from Summer Flutter collection. I´m just curious about connections of this collection to buttrflies (can anybody explain me how they possibly could remind somebody of them). Nevermind this is prfect chewing gum pink or as other call it barbie pink, very bright and bold. What I love about this one is hidden white shmimmer which somewhat make it muted. I love this type of hidden shimer, because it reminds me of my favourite RBL 360. What do you think about it? Yes or no?

8 komentářů:

  1. Aha, tak motýlí kolekce, to jsem nevěděla. A úplně si představuju, jak by taková pořádná motýlí kolekce měla vypadat, ais mám moc bujnou fantazii.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten se mi teda líbí, vůbec jsem si ho nevšímala, ale teď už vím, že ho potřebuju! Děkuji pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. Dajánko, já prostě to tvoje popisování laků zbožňuju. :D
    Mně se tedy láček hodně líbí. Škoda, že tu není ještě ta detailnější fotka. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho taky potřebuju, je na mým wishlistu. To IQ pak vyvážím nějakou šedou nebo tmavě fialovou.. :) Ale na léto je prostě dokonalej!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten patří mezi moje nejoblíbenější růžové :)

    OdpovědětVymazat
  6. Blani tak to jsme dvě...tedy já vím jak by vypadat něměla.

    Mína: Není zač pokušitelko.

    Eva: Me too, it is lovely, isn´t it!

    Veru: Díky, tedy nevím za co , ale hezky se to poslouchá, ještěěěě. Fotky jsou z léta, teď v počasí které je to moc vyfotiti nejde.

    Markett: Každá ho potřebuje. U mě se obávám to nevyváží ani pohřební róba.

    Soni: Ano, ano u mě též.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak už vím, proč se těmhle barvám instinktivně vyhýbám, páč ještě mít IQ v mínusu, to by bylo moc:-D

    OdpovědětVymazat