Illamasqua Strike revised

Znova se mi do rukou dostal Illamasqua Strike, takže jsem se rozhodla pořídit lepší fotky a vyzkoušet, jestli jsem k němu nebyla minule nespravedlivá.
Barva laku mi připomíná mořskou hladinu v tropech (znáte to, kýčovité obrázky pláže v  pozadí s neuvěřitelně modrým mořem), tedy jasnou tyrkysovou, díky tomu, že je metalický se taky náležitě leskne. Asi se mi mění vkus, protože se mi líbil, ale to neznamená, že bych ho nosila. Protože tyrkysová a metalická k tomu nebude nikdy můj favorit.
Jediná má objektivní výtka směřuje k viditelným tahům štětečku. Pokud se podíváte zblízka, jsou poměrně viditelné, na vině je ten metalický finish.  Ještě jsem nepotkala lak s kovovým leskem, který by je neměl a pokud nejste zvyklí lakovat pevnou rukou na dva tahy, zákonitě metalické lak nebudou pro vás.
Fakt ovšem je že tahy vidím jen já a z 10 cm. Ostatní jen v případě, že na to výslovně upozorním,. Příkladem budiž fotka dole. Tak co, jsou vidět, nebo ne?
Lakovalo se slušně (ano, obligátní dvě vrstvy), takže není to špatný lak, ale s krémovými laky od Illamasqui nesnese srovnání.
Celkový dojem:
  • pozitivem: tyrkysová, metalická.
  • negativem: zkuste si úspěšně pracovat s metalickým finishem.
Summary: I had a chance to swatch Illamasqua Strike again, and my thoughts remained pretty much the same. I still think it is outstanding turqoise (just right combination of blue and green) and still dislike the finish, Sadly it has metalic finish so there are visible brush strokes. Nevermind you have to be really close to see them, I can see them and that is enough to me to dislike it. In general I love Illamasqua polishes and for me this one is just good (not even close to illamasquas cremes). Colour itself is definitely not "right" shade for me, but for lovers of blue/green shades it could be THE one.

6 komentářů:

  1. i have the exact same problem with this color! not fair!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se strašně moc líbí na té poslední fotce. Ale upřímně si umí představit jen velmi málo lidí, co by takovou barvu mohli nosit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle není nic pro mě, ale taky se mi líbí ta poslední fotka.

    OdpovědětVymazat
  4. jbrobeck: Yes, I know, I am feeling depressed.

    Yarisse: Fialka, viennettka, Sonidlo...já tedy ne já bych jí mohla nosti, ale mě se zoufal nelíbí (říká ndo kdo chodil s nalakovanou China glaze Sun Worshipper)

    Míně: Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Love the colour!! Perfect<3

    Stop by sometime dear! I hope you like it:)

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. krása, ten lak je naprosto božskej :)

    OdpovědětVymazat