MUFE Aqua creme 2 a 4 a 19 a 22

Dnes jsou tu požadované aqua creme od MUFE, produkty které jsou víceúčelové. Některé jsou doporučené na oči a rty, jiné na tváře (čísla od 5 do 10). Já osobně mám 4 odstíny, které používám výhradně na oči. Nejvíce oceňuji kromě barev balení a výdrž.
Protože MUFE je značka, která je míněna pro vizážisty balení MUFE aqua creme je veskrze praktické. Velmi lehké, plastové, na rozdíl od Benefitu, nebo MACu výrobce nezvyšuje objem velikým skleněným obalem a dovedu si představit, že se snadno dostanu k produktu, který bude na dně. Na fotce níž je můj oblíbený MUFE Aqua creme 2 Steel.
Konzistence je lehká, spíše gelová, je třeba s nimi pracovat rychle, jinak mají tendenci zasychat a obtížně se s nimi pracuje, navíc pokud použijete nadměrně množství produktu mohou lehce hrudkovatět. Tady detail lesku, který by například že máte padající víčka nemusel dělat dobrotu  mohl by se rozpíjet (lesklé jsou stíny od 1 do 4 a 11 až 13). Aplikace je možná hlavně dvěma způsoby, zaprvé prsty, kdy aplikujete spíše menší množství a máte možnost rozetřít do ztracena. V případě, že chcete větší intenzitu, doporučuji hustší, plochý štěteček, nejlépe nepřírodní. Vlevo je jedno máznutí aplikace syntetickým štětečkem, vpravo prstem.
Výdrž záleží na typu vaší pleti, zatímco já mám sušší víčka a stíny mi bez problém vydrží jak přibité 8 hodin, některé kamarádky si stěžovaly, že se jim slévají. Sama je používám jako báze pod oční stíny, takže nemám vyzkoušené jestli použití báze nějak prodlužuje jejich životnost.
Jak jsem zjistila výdrž se liší i dle typu stínu. Já sama jsem zaznamenala matné stíny, s odlesky, se třpytkami, přičemž ty s odlesky jsou velmi držící a pokud nepoužijete dvou složkový, tedy olejový, odličovač budete se jich zbavovat s obtížemi (je to případ fialové MUFE Aqua creme 19 a zelené MUFE Aqua creme 22), jiné jsou odlíčitelné bez jakýchkoliv problémů odličovací vodou (bílá MUFE Aqua creme 4 a cínová MUFE Aqua creme 2). 
Určitě bych je doporučila každému se suššími víčky, ale je třeba si uvědomit jakou barvu chcete a dát si pozor na to, že některé jsou hodně lesklé a jiné nejsou míněné pro použití na oči. Na závěr malé srovnání Benefit Skinny jeans a MUFE Aqua creme 2 Steele, hlavní rozdíl je v konzistenci. Benefit je hutnější a více pastózní, hůře se s ním pracuje, na druhou stranu méně lesklý.
Summary: This article contains my thoughts about MUFE Aqua cremes no. 2, 4, 19 and 22 I have since this fall. These are multipurpose products for eyes, face and lips (numbers 5 to 10 are not meaned for eyes just for cheeks and lips), however I use them only on my eyes. I love the packaging, very light and practical and gel like consistency. You should be fast with application, they dries and there is no way to remove them easily with water, only oil based clenser is working on me. Colour range of theese is wide and consist different types of shimmery eyeshadows, which you can also see on my pictures. No 2 and 4 are very shimmery, 19 and 22 have more subtle shimmer and applied only with fingers seem almost matte. I have dry lids so on me they last for many hours without any creasing, some of my friend has problem with creasing. But you should cosnider that some of them are very shimmery, especially shades from 1 to 4 and 11 to 14.  Payoff depends on application, I use two ways. First is more subtle, I simply apply them with clean fingers and bled them, second is using flat dense synthetic brush, which can end up in very vibrant effect. I think aqua creemes are amazing if you has dry eyelids and choose right colour for you (I recommand try them befor purchasing). I use them almost every day as a single shadow or as a base. My personal favorite is no 2 steel, I compared on last picture to Benefit Skinny Jeans.

5 komentářů:

  1. Skvělý post, obsahuje všechny důležité informace, takže myslím, že už se o podobný nebudu pokoušet, ačkoli už fotky mám :-) Jinak já pod ně bázi zkoušela a výdrž to prodlouží. Samotné mi nedrží, mám hodně mastná víčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky mastná víčka, takže určitě jedině s bází, ale ty peníze se mi do toho zas nechce moc investovat, pokud by mi to třebas ani tak nedrželo, no nevím... barvičky jsou to úžasný, ta 2 je krásná :)

    Pro viennettku: jen se taky hezky pochlub svým příspěvkem ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No to si děláš....legraci! Kolik stojí ledvina? :D Že bych jednu prodala :D :D :D A kolik párových orgánů člověk má?! Asi budu muset vyzkoušet...časem na ně rozhodně dojde! Díky za super recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Steel je nádherný, škoda, že s těmito texturami moje ruce ani moje oči neumí.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že se líbí, až bude oko v pořádku dodoám pořádné fotky :)

    Peti jen se pokoušej, jsem zvědavá.
    Mína: Tak to vyzkoušej v parfemce, je to sice pálka, ale pokud sednou.
    Barunko: Jen si pěkně nechej svoje párové orgány všechny, až bude nějaká pěkná slevička vyzkoušej.
    Dejni: A víš to určitě, mrk, mrk.

    OdpovědětVymazat