OPI Catch me in your net

Začněme vyjmenovávat: Zoya Charla, ORLY Halley Comet, Essence Choose me, Wet n Wild Teal a OPI Catch me in your net. Dnes je to sice o OPI Catch me in your net, ale vážení nebýt té lahvičky, asi byste těžko poznali o rozdíl mezi výše jmenovanými laky, protože toto je nejkopírovanější barva loňského roku, tečka. Kdo ji nevydal, tak jako by byl nebyl, protože v rámci vícebarevných šupinkových laků zrovna tento odstín hrál absolutní prim. 
A o jaký odstín to jde? Tyrkysovou modrou s vícebarevnými šupinkami, zelené, zlaté a kobaltově modré.
Což o to, barva je překrásná a šupinky se lesknou, evokuje vodní hladinu, moře a vážky (taky mouchy, ale to není zas až tak poetické). Je z letní kolekce Summer Flutter, jak Annie trefně poznamenala hmyzí kolekce.
Je řidší, na fotkách jsou tři vrstvy (pokud jste se zamilovali do barvy, vězte že u Zoyi Charly stačí jen dvě ,takže doporučuji pořiďte si raději tu). Na přímém sluníčku vypadá takto.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: šupinky tyrkysové, zelené, prostě voda. 
  • negativem: asi miliarda klonů, pokud máte na výběr nejlepší je originál Zoya Charla. 
Summary: Last year almost every brand has this colour in range - Zoya, ORLY, Essence and of yourse OPI Catch me in your met. Whatewer cause it it certanly dropped off my anticipation level from this colour. And what is it turqoise full of multi coloured flecs (green, gold and cobalt blue). It is a little bit sheer and watery so I´d recommand you if you must have this colour go for Zoya Charla, it was first and the best.

7 komentářů:

  1. Mně je jedno, že tuhle barvu vydal snad každý výrobce laků ;) Mně se líbí, miluju ji a je to moje srdcovka, ale mám pouze exempláře Orly a Essence! :D
    Sluší ti a je prostě krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem spíš na kémíky - červené, fuchsiové, šedé, a tluměně modré. Já mám jen ten ORLY, ostatní ne :). Ale fakt je, že když nalakuji, každý si všimne.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Essence a myslím, že mi bude stačit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem sběratelka, mám OPI, Orly i Essence a fakt jsem chtěla dát dva z nich pryč, ale nějak si nedokážu mezi OPI a Orly vybrat, takže si nejspíš nechám oba, protože ta barva je úžasná, pozitivní a letní a co kdyby se mi třeba náhodou jedna lahvička rozbila, že jo :-) (a Essence by byl fajn na dovču, přece jen s váhovým limitem mám vždycky problém...)

    OdpovědětVymazat
  5. No je to taková modrá no... asi hezká, o tom žádná, ale těmhle barvám já prostě nerozumím. Takže píšu vlastně jen proto, že jsem to Dajánce slíbila:-D

    Péťo a kolik laků už se ti náhodou rozbilo?:-DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Míno, já zase ORLY a taky stačí.

    Deni, mě jeden a tři cestou ke mě a reklamovala jsem.

    Peti, k tobě se hodí a sedne ti, ke mě tedy nee

    OdpovědětVymazat