Make up for ever - MUFE HD Foundation a MUFE Full Cover Concealer

Před Vánoci začali i u nás prodávat v Sephoře MUFE, která je vážným konkurentem MACu a protože jsem spotřebovala makeup, korektor a paint pot (který používám jako bázi pod oční stíny), rozhodla jsem se po nadšených recenzích na netu pro vyzkoušení MUFE. A ostatně jako vždy jsou u nich skvělé i méně skvělé věci, ale pěkně popořádku začněme makeupem a korektorem. / We Finally have MUFE in Czech Republic and I decided to try few products, some of them are fantasic, some of them not, today I´ll review corrector and make up.
Absolutní nadšení z korektoru Make Up For Ever Full Cover Concealer odstín 4 Flesh. Hutná konzistence, která se hodí na maskování lokálních problémů jako pupínky, jizvičky či znaménka, ale na velké plochy se nehodí, vypadal by jako pasta, stejně tak jako na kruhy pod očima, je prostě příliš krycí, udělal by matnou masku. Za mě je plusem velké balení, celých 15 ml a plastová hubička, která je přeci jen hygieničtější varianta, než pěnový aplikátor, nebo kalíšek. I prťavé množství skvěle kryje, stačí jen tečka kterou rozťupkáte prstem nebo štětečkem do ztracena. 
Celkový dojem:
  • pozitivem: Jeden  nejlepšch maskujících korektorů.
  • negativem: Hodí se jen na malé plochy, je matný.
Make Up For Ever Full Cover Concealer no. 4 Flesh is a great period. Quite heavy corrector is ideal for masking small spots, covering blemishes (even the red ones) and scars. It hides everything. But if you apply it on on larger areas of face, or under eyes it can turn cakey and flatt matt. For your money, you have quite a lot product, 15 ml which is unusual amount for corrector (MAC ones are 5 ml). I also love packaging, plastic tube is more hygienic than puffy aplicator.
Make up HD foundation 115 Ivory se kterým se nemůžu sžít, po aplikaci je pěkný, ale během pár hodin je až příliš mastný a ulpývá v pórech, možná u lidí se sušší pletí bude držet lépe. Také bych v zimě snesla o tón světlejší odstín, takže ho míchám.
Celkový dojem:
  • pozitivem: Přirozený vzhled s leskem pro lidi s sušší pletí.
  • negativem: Na mě nedrží a o několika hodinách zdůrazňuje póry, na mě tmavý. 
Make up HD foundation no. 115 Ivory is not so great as I thought it would be. My problem is its staying power, within a few hours it turned out to be oily and it highlighted my pores.  I think it could be good for drier skin and I think shade is too dark for me in the winter.
To je pro dnešek vše.

11 komentářů:

  1. Mě hodně lákají ty krémové stíny ♥ Ale zatím na ně nedošlo. Možná počkám ještě na tvou recenzi ;) Ale ty barvy, ach...

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych i recenzovala, ale mám pocit, že tyhle články mají zcela minimální odezvu. Já se přiznám, já mám i nafoceno, ale bez reakce mě to deptá :). Ale když tě to zajímá, tak jdu smolit.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by taky víc zajímaly stíny nebo tvářenky, protože u makeupu - jako dobrý, ráda si to celý přečtu - ale stejně bych si ho musela osobně vyzkoušet na tváři, jak by mi seděl, ale třebas u barev stínů se to dá odhadnout jen podle obrázku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá, jaké budeš mít typy na aplikaci stínů. Mám je doma už asi 2 měsíce a měla jsem je tak třikrát. Nějak mi to s nima nejde... Barvy mají ale geniální.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jistě, pokusím se vyhovět :), nedostatkem materiálu netrpím.

    OdpovědětVymazat
  6. Day, já to mám s MU hrozně těžké. Jsem bledá, i když jsem pochopila, že Ty asi taky?! A jako mně má bílá nevadí, ale můj odstín asi nikdo nevyrábí nebo co :D Ale tip na nenápadný a dobře krycí korektor i make-up uvítám ;)
    Stíny, já potřebuji vědět, jaké jsou!!! Bože...ty barvy ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Vyrábí Illamasqua (úplně bílá), no ale vážně mají i velmi světlé odstíny, jen jsem zatím nesebrala odvahu vyzkoušel. K mému odstín pleti kupodivu sedí YSL Teint Radiance 10, ten mám a toužím po Armanim, barevně mi vyhovuje Armani Last Silk 2, Face Fabrik 1 (ten s odlesky, jak nemá SPF). Ostatní značky jsou na mě tmavé (Clinique, Estee, Lancome, Chanel i blbý makeupy z drogérky)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak už jsem byla rozhodnutá pro ten korektor, i jsi mi vybrala barvu (děkuji!) a pak mě zas Dianka nahlodala ať si radši koupím korektor od MACu... tož teď teda zase vůbec nevím...

    OdpovědětVymazat
  9. Pati co takhle zkusit třeba Dermacol korekční makeup, taky není špatný.

    evie: Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  10. ten korektor by som si nechala "lubit":)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat