Zoya Lisa z kolekce Fire & Ice

Využiji blížící se Valentýn jako záminku upozornit na jedny z nejhezčích červených laků loňského roku od Zoyi. Tradá, představuji Vám Zoya Lisa.
Jak je z fotek vidno (nebo respektive není vidno, protože můj foťák stávkuje, když má zachytit nějakou jasnou a proměnlivou barvu) je to velmi výrazná červená, řekla bych, že téměř s oranžovými podtóny. a růžovými a zlatými šupinkami. Je jasná, velmi odvážná a prostě nádherná.
Kupodivu i když je výrazná, není vulgární, vypadá dobře na kratších i delších nehtech. Jelikož jsou mé fotky jen z přirozeného světla, neuvidíte dvoubarevné odlesky v plné síle.
Lakovala se velmi dobře, dvě vrstvy pro plné krytí a držela bez odloupnutí 5 dní, pak jsem přelakovávala. 
Přeci bych si nemohla odpustit detail, že?
Celkový dojem:
  • pozitivem: červená, jasná jůů a má dvojbarevné šupinky
  • negativem: nemá, kapíše? 
Summary: I really love Zoya Lisa, my all time favourite Zoya polish (and first Zoya post on blog), it is a very bright apple red with pink and gold microflakies. It changes on light, so sometimes has almost duochrome feeling. Sorry for crappy pictures (as a rule I use only natural light, no flash or lightbox), this polish is one hundred times better in person. Application and staying power are excelent, it stayed on my nails without chipping for five days.

9 komentářů:

  1. Je fakt parádní! Tak to ta moje k tobě dost pravděpodobně nepoputuje :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kapiše ;) Počebuju, to je úplně jasné!

    OdpovědětVymazat
  3. Mína: To jako nebude nabídka, kterou nebudu moct odmítnout? To ho asi budu muset shánět dál, a asi by mu bylo na cestě do ČR smuno.

    Jaruško: Ano je :)

    Borůvko: Takový lak potřebuje každá.

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, tak jo, Sara mi nestačí, potřebuju i její sestru Lisu...

    OdpovědětVymazat
  5. Day, chci teď v únoru udělat objednávku na nailderoyal, takže pokud bys odtama chtěla Zoyu, stačí se ozvat ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Dajánko, tož ten je fakt krásný. A já už laky nechtěla nakupovat, že jich mám moc. Hm, to bych ale nesměla sledovat blogy s lakovací tématikou. :o)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak jo dobrá, přemluvila si mě, tohle bude můj valentýnskej lak, už jí prostě nedokážu v tom šuplíku nechat dýl.
    P.S. Krásné fotky, krásný popis i krásný úvod;-)

    OdpovědětVymazat