OPI Flit a bit

Nemám ráda oranžové laky na nehty, protože mi připomínají reflexní barvy a dřívější popelářská auta a obecně nebývají příliš lichotivé na světlejších odstínech pleti. a kupodivu OPI Flit a bit je jedna z mála oranžových co se mi líbí.
A jaká že to je oranžová v rámci oranžových? Asi nejpodobnější je zralá mandarinka, tj.výrazná oranžová, která není řvavá, ale jaksí tlumená.
Narazila jsem na několik popisů, kde psali, že je až neonová. Není, ani náhodou, je spíš jaksi bíle tlumená. Možná spíš než kůra mandarinky je to ten vnitřek, šťavnatý a lesklý. I na sluníčku, jak je vidět na fotu níže.
Je to jediný čistý krémík z kolekce, lakuje se dobře, dvě vrstvy pro plné krytí bohatě stačí. Krémíky jsou fajn a díky tomuto jsem se rozhodla vzít oranžovou na milost.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: mandarinkový krémík, šťavnatá barva
  • negativem:vzdáleně připomíná popelářská auta, není lichotivý ke světlejším odstínům pleti
Summary: Last one form Summer Flutter collection  is OPI Flit a bit is a very bold tangerine orange. Bold, but not neon, just juicy orange. Application was perfect, it is a little bit thicker, but that is common trait with pure cremes. I know many people prefered other one from collection, I love just this one, especially on my feet.

7 komentářů:

  1. No ne že bych teď nedávno jednu oranžádu neodlakovala. Tahle tvá vypadá moc dobře! ;) A taky mě nějak ty oranžové laky neberou...

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, je taková zajímavá (Fialčina, psst), jestli bude zítra počasí, postnu teprve parádní oranžádu (taky Fialčinu).

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi a ani mi nevadí, že bych vypadala jak od popelnic!

    OdpovědětVymazat
  4. Já všeobecně oranžovou nemusím, ale ve chvíli, kdy jsem prvně nalakovala Hot&spicy se něco zlomilo a zatím jsem schopná jí akceptovat na nehtech. A tahle verze oranžové vypadá dost dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Miss Krimson:Lucky you, everybod needs good orange in a collection.

    Mína: Ale ty bys nevypadala :)))

    Blani: Amen

    OdpovědětVymazat
  6. v práci koukám z okna na dům. ten dům má okna. ty okna maj rolety. ty rolety maj přesně tuhle barvu. a teď jak začlo svítit sluníčko tak je zas vytáhli a já pokaždý když kouknu z okna tak si vzpomenu na tenhle lak a na tenhle post. a nevim jestli to neni signál, jako že ho potřebuju, žádnej oranžovej nemám a možná si myslim že bych nějakej snesla, hmm...

    OdpovědětVymazat