China glaze Bogie z Vintage Vixen collection

Dneska je na programu China glaze Bogie, velmi zvláštní barva. 
Tmavá fialová, popisují ji jako švestku, ale přijde míc do fialova, než do modra a jako jediná z Vintage Vixen má výrazný ojíněný efekt. Takže fialové lehce zaniká ve stříbrných odlescích.
Vlastně ano, připomíná mi fialovou část švestky, co má na sobě tu bílou vrstvičku, kterou jde setřít. V záplavě fialových je to zajímavá barva, právě kvůli tomu efektu, ale zároveň je díky tomu třeba dávat pozor na tahy štětečkem.
Lakuje se skvěle, dvě vrstvy stačí.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: neobvyklá fialová, co se vymiká ze zástupu
  • negativem: frost, pozor na tahy štětečku
Summary: China glaze Bogie is only one true frost from Vintage vixen for me. Colour itself is beautiful, deep purple. Purple is not so vibrant because of frost finish which adds white, kinda silver feeling. Definitely one of my favorite, but if you are not carefull, brush strokes are visible. 

8 komentářů:

  1. I like it! Perfect for autumn! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotkách je teda krásný! Já jsem neměla v plánu si pořizovat celou Vintage Vixen kolekci! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tassa: Yes, it is. I think one of must have´s this fall.

    Soni: Ale Foxy si pořizovat nebudeš, tenhle by se ti hodil. Mimochodem nevím, jestli tě to utěší, ale podobný bude tudorovský RBL :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z celé Vixen kolekce jsem od začátku chtěla jenom tuhle a taky že jo, je nádherná. A jedinečná (alespoň pro mě).

    OdpovědětVymazat
  5. Normálně dnes jsem vyzvedla zásilku a místo First Class Ticket mám Bogie! To je paráda! Stejně by se na mě ten modrý asi nehodil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jari tak to obdivuju jak víš, co chceš. To já jsem nerozhodná a nakonec chi něco jiného než jsem chtěla před tím :).

    Soni to jako fakt? a jak to? A si spokojená, nebo ne? Já tě nechchi lámat, ale mohl by se ti First class ticket líbit.

    OdpovědětVymazat
  7. To byl jediný lak z větší zásilky, který vyměnili, ani nevím proč, ale jásala jsem :) No a First Class jsem si samozřejmě stejně doobjednala včera spolu s tím intermezzovským OPI od Nuf na Transdesign... :))

    OdpovědětVymazat