China glaze Riveter rouge z Vintage Vixen kolekce

Vyadá to, že asi nikdy neskončím s Vintage Vixen od China glaze, ale nebojte se už jich zbývá jen  pár.
China glaze Riveter rouge je dnešní příspěvek. Je to klasický malinově červený lak. Osobně takovým barvám říkám zavařeninové, potože mi připomínají babiččinu malinovou, jen místo peciček smá strategicky rozmístěné prťavé zlaté třpytky (úžasné mimochodem na sluníčku, viz obr.č.1 a 3).
Moc se mi líbí jeho barva v první vstvě, ale zase je málo krycí, takže v druhé není viditená VNL. Prostě klasická lesklá červená.
Na fokách jsou zcela  záměrně dvě vrstvy bez nadlaku, abyste získali představu, jak lak skutečně vypadá.   Povrch je lehce hrbolatý, je potřeba jedna až dvě vrstvy nadlaku, aby se vyrovnal a nepůsobil jako struhadlo. 
Myslím, že se i přes to, že základová barva není bůhvíjak originální hodně povedl. A pro ty z nás, kteří  na Vánoce neholdují zeleným a bílým to bude klasika ke které se budeme rádi vracet. Jak je vidět v detailu dole krásně se  leskne a odráží světlo.
Další plus pro mě je, že díky tomu, že těch třpytek málo, se odlakovává úplně v pohodě, jako kterýkoliv netřpytkový lak.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: klasická malinová zavařenina se zlatými třpytkami místo peciček
  • negativem: hrubý povrch, základní barva není nic originálního
Summary: China glaze Riveter Rouge reminds me of  respberry jam my grandma made. Just instead of small seeds you have gold glitters. Colour itself is classical fall red (aka darker red, something between cherry and burgundy) with shimmer and as a bonus you have gold glitters.  Because of the glitters the polish dries to a bumpy finish so you have to add one or two coats of topcoat to get a smooth finish. Big plus for me is that removing isn´t big issue, it went off very easy.  On my pictures there are two coats without top coat, I think it is better for you to see photos closest to reality. I do like colour, it will be great for holiday season if you are traditionalist (so green an white nail colours are too bold for you), but to be honest base colour isn´t very original.


4 komentáře:

  1. Tak tenhle si mi taky moc líbí! Miluju maliny! MŇAM :))

    OdpovědětVymazat
  2. Day, super lak! Tenhle se mi moc libi, urcite poputuje na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za pochvaly
    Míno taky mám chuť

    Luci, však já na tebe myslela, když jsem ho lakovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak je prostě divnej, jako marmeláda. A plnej třpytek. A nevím, jestli se mi líbí, nebo ne. Ale pořád mě k němu něco strašně táhne...

    OdpovědětVymazat