ORLY Glitz & Glamour z ‘Tis The Season kolekce

Dneska přišla zásilka z transdesignu a v něm lak, který jsem prostě musela hned nalakovat - ORLY Glitz & Glamour z  ‘Tis The Season kolekce. Protože jsem nadšená, zahltím vás fotkami.
Je to zlatá, tmavá bohatá žloudkově-žluto-zlatá s tmavými, až měděnými odlesky. Taková ta měňavá barva, co se transformuje, trochu jako duochrome, ale ne úplně.
Odlesky jsou dočervena, oslepující, jak dokládá foto z přímého sluníčka.  Připadám si jako straka, co si zálibně prohlíží kořist, protože nemůžu spustit oči ze svých nehtů.
Finish je foil, hodně krycí, bude skvělá i na razítka, třeba přes černou. 
Je z vánoční kolekce, ještě není září, ale už se prodává, očekávám, že na Vánoce už bude k dostání ta letní.
 Jediné, co si nedovedu představit je tenhle lak na opálených rukách, vzhledem k té žluté bude asi vypadat pěkně hnusně, nicméně pokud jste bledule jako já, se zálibou ve vyjímečných barvách, šup, šup pro tenhle ORLY láček.
A tady ještě jedna trochu rozmazaná, kde vyniknou všechny ty odlesky
Celkové dojmy:
  • pozitivem:jedinečná tmavá zlatá s odlesky a foil finishem
  • negativem: až a něco přijdu, dám vědět.
Summary: ORLY Glitz & Glamour from  ‘Tis The Season christmas collection 2010 was love at first sight. I ordered it wihout seeing any swatches on net and I am so glad I wasn´t dissappointed. It is very hard to describe because base colour is changing a lot, as you can see on my pictures. Basically it is rich yellow gold, on certain light  almost with a golden coppery finish  which is "true" foil . And  did I mention application? Perfect. On my pictures are two layers without a top coat and I made variety of photos on direct sun and in shadow to see all effects. Isn´t it great, I kow that I am  kind of pathetic. Only one thing, I am not completely sure if this colour will complement darker skintones you must try it alone :). I can´t wait to try it on konading over black.

6 komentářů:

  1. Je nádherný! Půjčíš? *puppy eyes*

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá barva, pro mě by asi nebyla, ale tobě moc sluší! Ale lehce mě děsí, že ty už máš balíček doma a mně stále nedorazil ten, co odesílali 30.7. :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, na Tvých nehtech super! Já bych na něj asi neměla odvahu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro jsem oslepla! To je teda něco, v životě jsem ještě podobný lak neviděla.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si ho z TD taky objednala, tak jsem hrozně zvědavá, jestli mi bude vůbec slušet... Je krásný, ale pokud bude barva podobná jako Solid Gold, tak nevím :(

    OdpovědětVymazat
  6. AYD: Že váháš, hodné štěňátko:)

    Peti, tak jim napiš co se děje. Ale jen pro informaci, tohle je taky objednávka asi jen týden po tobě, mohlo se o zaseknout někde na cestě (jednou m osílali zásilku opakovaně, protože se ztratila a balíček k AYD si udělal okružní jízdu po jižní Americe)

    Míno, děkuju. Ale dokud o nevyzkoušíš...

    Jari, já taky ne, nemít dioptrické, poběžím pro sluneční

    Soni, tak to já taky, nedovedu si ho představt na tmavší plati, i kdž mamce jsem nalakovala prst a nevpadalo to zle. A myslím si, že je víc intenzivní a žlutý, než solid gold. Každopádně se budu těšit na fotky.

    OdpovědětVymazat