ORLY It’s Not Rocket Science z Cosmic FX collection

K ORLY It’s Not Rocket Science mám zvláštní vztah, na jedné straně se mi líbí svou neobvyklostí a na druhé si musím přiznat, že bych ji asi nosila velmi zřídka.
Pokud ale máte rádi neobvyklé barvy, takové ty co upoutávají pozornost je pro vás tahle  brčálově zelená přesně o pravé.
Barva je jako hladina se žabincem, do které se opírá odpolední sluníčko, tedy brčálově zelená, kterou zlato-stříbné odlesky posouvají směrem ke zlaté. 
Opět jsou potřeba tři vrstvy, pokud nechcete li holá místa.
Vůbec přemýšlím, jestli jsou zelené laky, ne takové ty světlé, ale spíš tohohle typu slušivé, jestli nevypadají jako pozdrav ze záhrobí, tenhle trošku, trošku byl, proto putoval k nové majitelce.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: brčálově zelená, zlato-stříbné odlesky
  • negativem: trochu zombie barva, 3 vstvy
Summary: I have mixed feelings about ORLY It’s Not Rocket Science. I do like it, but I am not sure if I would wear it very often (this types of green are not particularly appealing on me, make me feel like zoombie). I do love colour, mossy with green and gold flecks, definitel warm toned and very effective on sunshine (pictures do no justice). As always three coats with no problems. Great nail polish, just not for me

5 komentářů:

  1. Vystihla jsi to přesně. Mě se ty zelený laky tolik tolik líbí, ale podle mě to není moc nositelný...:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Já šílný barvy miluju, ale reakce okolí mě většinou zkrouhnou v rozletu. Nosila jsem tu oranžovou z Poolside (na rukách) a všichni mi tvrdili, že je to popelářská barva.
    Takže se musím krotit. A teda tenhle lak a China Zombie zest asi nemůže slušet (ne se líbit, nebo být zajímavý) nikomu.

    OdpovědětVymazat
  3. Hádej, co já? Samozřejmě, že ho taky čekám, i když předem vím, že ho nosit nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, dokud ho nevyzkoušíš, tak to nevíš. A myslím, že bychom mohly směle založit klub přátel neobvyklých barev, které nikdy nebudeme nosit.

    OdpovědětVymazat