China glaze Swing Baby z Vintage Vixen kolekce

Pokračujeme s Vintage Vixen....dnes tu máme China glaze Swing Baby.
Barva: zlatavě šampaňská - tedy spíše světlé zlato se stříbrnými odlesky, lak má mít metalický finish, ale mě spíš přijde jako foil finish. Prostě je třpytivý, ale zase ne moc (jsou třeba světlejší a žlutější ORLY Luxe) .
Abych byla upřímná lak se mi líbí, ale nepřijde mi zas až tak unikátní a trochu hůř kryje. Jsou potřeba tři vrsvy k plnému krytí a celková konzistence je spíš vodovější . Foto na sluníčku.
Jak už jsem psala, hodně mi připomíná Luxe z Orly foil fx kolekce a docela ráda bych viděla srovnání s OPI Glitzerland z nejnovější Swiss kolekce (protože podle fotek z netu jsou to velmi blízcí příbuzní).
Za mě velké ano na podzim, ale podobný pořídíte jinde, jen ne levněji. A detail z přímého sluníčka nakonec (upozornění, to tyrkysové v detailu je moje tričko, lak nemá tykysové odlesky, jen prostě odráží barvu :)).
Celkové dojmy:

  • pozitivem:lesklá šampaňská barva
  • negativem: vodovější konzistence
Summary: China glaze Swing Baby is a metallic champagne foil (seems like silver colored micro-glitters).  A light white gold (definitely not yellow gold as ORLY Luxe), it has more brown undertones in real life. silver and a touch consistency with this one is a little bit on runny side and you need at last three coats to full opacity. For me this is grat fall colour but you can find similar one in other lines. I´d love to see comparison of thos one with OPI Glitzerland.

2 komentáře:

  1. Pěkný. Ale zrovna dneska mi domů dorazily dva podobné laky. U mě pořád vede Bogie :)

    OdpovědětVymazat
  2. U mě Midnight mission,tenhle je snadnoo zaměnitelný s desítkou dalších.

    OdpovědětVymazat