srovnání China glaze Foxy a OPI Romeo & Joliet

Včera jsem Vám představila China glaze Foxy z Vintage vixen kolekce. Barva je krásná, ale protože jsem milovník takovýchto barev, tak mě čekalo doma překvapení když jsem tevřela skladovací šuplíček. No tak hádejte co? Ano, podobný lak už mám. Velmi blízký příbuzný je OPI Romeo and Joliet (a asi 5 dalších). Ve stínu vypadají velmi podobně.
Ale na sluníčku je vidět rozdíl. OPI Romeo & Joliet je jen o chlup tmavší a méně oranžový. Ačkoliv to pozná jen ten kdo se bude dívat hodně zblízka. 
Takže Foxy doporučuji, ale není to něco, z čeho se posadíte na zadek, záleží jen na tom, jaký preferujete štěteček.
A srovnání lahviček:
Summary: This is comparison of  China glaze Foxy and OPI Romeo & Joliet. I do like them both, but they are very similar. I can see difference, but beside me everybody else thought it was one polish. Although Foxy is more copper toned and a bit lighter. I do not need both of them and prefer OPI because of wider brush.

4 komentáře:

  1. U me teda vede OPI :) je to hezci barvicka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný příspěvek! Nevím, který bych si vybrala, asi bych si nechala oba :)

    OdpovědětVymazat
  3. AYD: Děkuji.

    Luci: Jasně OPI rulez :)

    Soni: Kuš! Ty jsi ale pokušitelka. Ale já si nechám ten svůj, ten druhý je hodné AYD :)

    OdpovědětVymazat