China glaze Midnight Mission z Vintage Vixen collection

Pokračujeme v serálu z kolekce Vintage Vixen dnes tu máme China glaze Midnight Mission.
Překvapení, protože zase jeden z těch co se mi na fotkách moc nelíbily, ale je velmi krásná a zase potvora nefotogenická. Barva tmavě modrá, hluboká voda se stříbrným finishem, který není metalický, ale spíš podobný tomu z orly foil fx (spíš než frost, je podobný mikroglitrům).
Pro ty co nejsou takoví maniaci jako já, metalický finish je jakoby kovová úprava, hladké zrcadlo, ale její nevýhodou bývá, že jsou vidět tahy štětečkem (viz kolekce romantique). Mikroglitrový finish je obdobný efekt jako metalický, ale je složený z malých lesklých šupinek. takže nedostanete efekt leštěné plochy, ale lesklé plochy, která obsahuje malé nestejně velké částečky a nevyžaduje nadlak pro vyrovnání. Frost je ojíněný efekt, ale obvykle se mizerně nanáší. To jsem se rozepsala, co?
Vrátím li se k Midnight Mission, tak je to modrá se stříbrným folil finishem a lakuje se jako pohádka, dvě vrstvy stačí k plnému krytí. Modré laky nejsou pro každého, ale pokud máte nutkání začít s nějakým, tenhle mi přijde jako dobrý začátek protože díky stříbřitému finishi není tak výrazný. 
Celkové dojmy:

  • pozitivem: náomořnická modrá se stříbřitým finishem
  • negativem: modrá není pro každého

Summary: Another favourite form Vintage vixen collection is Midnight mission. Described as a navy blue frost with silver micro glitter. For me it is more foil than metallic, no brush strokes (as you can see with frosts :)). Application is above average, two coats for full coverage. If you want to try dark blue nail polish and are afraid, this is perfect option, because of silver microglitters. It adds shiny but not overal sparkly effect. Highly recommand this one. Until tomorrow, dear readers.

4 komentáře:

  1. Vypadá fakt pěkně, taky jsem si ho na jiných fotkách ani nevšimla! Já jsem dnes nakonec ten Ingrid objednala... A ještě Emerald a First Class, tak jsu zvědavá, co o nich napíšeš :) A opětovná poznámka k novému designu blogu a fotkám - nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě na modrou moc nejsem, ale tenhle je dokonalý. Day a sluší ti. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, tak to já už se moc těším na tvoje fotky. A děkuji za pochvaly, jsem ráda, že so nový design blogu líbí. Ale on právě na většině fotek vůbec nevynikne, hlavně v porovnání s ostaními je z něj taková popelka.

    Peti: Další lákadlo, že 8).

    Veru: Děkuji, ale modrá je dobrá, měla bys jí vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat