China glaze Jitterbug z Vintage Vixen kolekce

Dneska tu mám pro vás mizerné fotky China glaze Jitterbug.
Dala jsem jako vždycky dvě vrstvy laku, ale až při editaci fotek jsem si všimla, že to chtělo tři. Takže hlavně na malíčku při sluníčku prosvítá nehet.
Barva je střbrná na černém základě, takže vydje docela došeda. Pokud dáte tu třetí vrstvu, vynikne černý základ, takhle je stříbrná. Je to foil
Lak s mi moc líbí. ale není to něco co bych si nutně musela běžet okamžitě pořídit, hlavně kvůli tomu, že není příliš krycí, není to zrovna moje barva (červená, výrazně růžová, nebo zlatá, to je jiná káva) a mám na seznamu "k pořízení" celou řadu po kterých mé srdce touží o kapku víc. Nicméně pokud jste milovníci stříbrných a šedých laků, možná je tento pro vás ten pravý.

Celkové dojmy:

  • pozitivem: stříbrná na černém základu, foil finish
  • negativem: krycí až ve 3 vrstvách
Summary: When I edited pictures of China glaze Jitterbug I found out, that two coats are not enough with this one and there are few bald spots on my nails especially on pinkie. You can achieve full opacity in three coats and colour is slightly more blackened then on my pictures. As you can see, Jittterbug is silver foil nail polish on black base so it looks grey toned, than silver. I do like it but it is not absolute necessary nail polish for me, because of my colour preference (pinks, reds and golds). If you are lover of greys and silvers this is right one for you. Only downside for me is sheerness.

5 komentářů:

  1. Mně se zase líbí! Ale ten už nesmím mít, to bych pak dospěla k celé kolekci a já mám přece raději OPI... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě by slušel :), ale je fakt, že si člověk musí některé barvy odpustit. Ale co není dnes...

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslim, že jeho čas jednou přijde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Původně jsem ho taky chtěla, ale jak koukám na Tvoje fotky, tak nee, tenhle to nebude. First Class Ticket je o mooc krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  5. AYD: až bude všude vpprodaný, tak ho buu chtít :)

    Mína: Jsem ráda, že máš díky fotkám jasno (proto miluju blogování), FCT je určitě unijátnější barva.

    OdpovědětVymazat