Light blue cremes - comparison

Speciálně pro Soňu ze Sonidlo´s nail polishes něco co mi trvalo měsíce postnout (slíbila  jsem to hodně dávno a pak jsem se k tomu dokopala až poté, co ona zveřejnila svoje úžasné srovnání s perfektními popiskami, kam se na ni hrabu :)). Srovnání světle modrých krémových laků a to zleva ORLY Snowcone, ESSIE Lapis of luxury a Shleter island a OPI What’s With The Cattitude?
A swatch ne nehtu, na přímém sluníčku:
A ve stínu:
Když pominu barvu, nejvíce mi vyhovoval Snowcone, protože kryl už v jedné vrstvě. Ale v jedné vrstvě se taky rychle sloupne, takže pro plnou manikůru co vydrží jsou potřeba dvě a nadlak. OPI je hodně hutný a nanášení chce trpělivost, jinak máte díry jako blázen. Obě Essie jsou krycí až ve 3 vrstvách. 
Pokud budu hovořit o barvě, pro mě je nejkrásnější je ESSIE Lapis of luxury, nebesky modrá , ale vzhledem k aplikaci vítězí hodně podobný ORLY Snowcone. Rozdíl je viditelný hlavně na sluníčku (Essie více tmavo modrá). OPI je nejsvětlejší, Essie Shelter island je někde mezi.
Zde je srovnání ESSIE Lapis of luxury a ORLY Snowcone v lahvičce
a následně na nehtu
Zde OPI What’s With The Cattitude? a Essie Shleter island v lahvičce
A opět na ruce.
Summary: Long time ago I recieved request by Soňa from Sonidlo´s nail polishes for blue comparison. Today I saw similar comparison on her blog and was very ashamed and decided to FINALLY did it.  Here is comparison of fight blue cremes -  ORLY Snowcone, ESSIE Lapis of luxury, Essie Shleter island and OPI What’s With The Cattitude?. Essie Lapis of Luxury is nicest colour (for me) but both Essies are three coaters and snowcone one coater so for number one I chose Snowcone. OPI is lightest of the bunch but I do not like it as much as others, again I had issues with application (very thick). I must admit that it is maybe just my problem, because my friend have it also and she thoughrt formula was perfect. And that´s all for today. Which one of them is your favourite? 

7 komentářů:

  1. Tak jak tak na tou koukám, tak Kocourka asi fakt nepotřebuju. Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jari: Potřebuješ Lapis, nebo Snowcone :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za srovnání a design stránek se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lapis je opravdu krásný, mně se taky líbí nejvíc. Chtěla jsem si z Eyeka objednat ten jejich nový světle modrý Rain polish, ale teď nevím...bojím se aby nevypadal jako ten Cattitude, i když v lahviččce vypadá na baby blue, ne tak výraznou, A máš krásné nehtíky=)

    OdpovědětVymazat
  5. Soni: Děkuji, já chtěla něco přehlednějšího a barevného, želé bombónky jsou to pravé. Já se tak stydím, že mi to trvalo pomalu dva měsíce...

    Justine: I love making comparison posts, they are my absolutely favourite. If you want request something, you´re welcome.

    Talka: Děkuji za pochvalu. S eyekem nevím, ale obávám se, že bude hodně jasný (nemá to někdo oswatchované na webu?). Ale zase pokudi si nejsi jistá, že šmoulíka někde vynosíš, je zbytečné investovat, větší peníze do laku, který by jen stál někde na poličce.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem to podrobně prozkoumala a myslím, že žádný světle modrý lak nepotřebuju. Zaměřím se raději na ty tmavé.

    OdpovědětVymazat