NFU OH Victorian no. 10 aneb jak se uvrstvit k smrti

Tak jsem podlehla trendu neutrálek a zase jednou podlehla pocitu, že si musím pořídit nenápadnou růžovku, která nebude pasečí, ale cukrově vatová, růžovo-bílá. A Verunka zrovna dávala pryč svůj lak Nfu Oh Victoriana no.10, protože jsem měla s jejich laky dobré zkušenosti, řekla jsem si proč ne, zkusíš ho, Fotky lahvičky vypadají skvěle, na nehtu jsem na pořádný swatch, nedejbože recenzi nenarazila. 
Když lak dorazil, bylo to terno, krásný růžová lak, který nevypadá jako z cukrárny. Paráda, jemná, studená, jelly růžová, jenže to, co je na fotkách získáte AŽ V PÁTÉ VRSTVĚ.
Ten lak je skoro průhledný! Dělá takové ty zdravé, já se nelakuju, nehty v prvních třech vrstvách, pak v té páté kryje, ale linie nehtu je vidět pořád a pak to schne a schne a schne.
Takže pá, pá.

Celkové dojmy:
  • pozitivem: průhledná bílo - růžová, jelly  
  • negativem: fotka je až PÁTÁ VRSTVA, chápete PÁTÁ VRSTVA 
Summary: My friend sold her Nfu Oh Victorian no. 10 and I have ever great experiance with nfu oh´s so I jumped for it qickly. And it is very beautiful pale  pink with jelly finish, kind of cotton candy pink, not piggy pink. BUT my photos are FIVE COATS of nail polish, yes, FIVE THICK COATS. Talk about frustrating. I love it but there is no way I ´d apply a five coats of pale pink nail polish which dries forever. But if you are lovers of frech manicure and sheer nail polish, this one is great for you. Do you like it?

13 komentářů:

  1. Já nechápu, že si to nevzdala! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. LOVE! i adore pale pink squishy jelly polishes! i do hate the dry time tho :P

    OdpovědětVymazat
  3. Ale barvička je to krásná ...

    OdpovědětVymazat
  4. A jak dlouho trvalo schnutí? :D

    OdpovědětVymazat
  5. AYD satánek pokušitel doufá, že budeš třba šikovnější.

    Blani, ale já ho prostě chtěla nalakovat, pak už mě udržovala síla vzteku.

    Klliegonzo, yes, thi one is beauty, but I am not so patient person

    Soni, Moc pěkný, ale nervy na něj nemám

    Míno, věř mi, při tom čekání tě zajde chuť na barv.

    An, po půlhodině jsem to vzdala...

    OdpovědětVymazat
  6. Mimochodem An, nemůžu najít tvůj blog? Zmizel?

    OdpovědětVymazat
  7. Day - to boli len styri prsty, alebo si hrdinka a lakovala vsetkých desat??? :-)

    An: Aj ja tvoj blog márne hladam :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Veve: Jen levá ruka, já nalakuju jednu a čekám až uschne, pak druhou, abych si nezničila nalakování. Samozřejmě, že jsem sáhla na palec, tak jsem počkala až to jakž takž zaschne , vyfotila a odlakovala.

    OdpovědětVymazat
  9. An má letní rekonstrukci, otvírá v září, jestli se nepletu :)

    Jinak se teda divím, by mě z toho laku kleplo!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, máš můj obdiv. Ale výsledek je teda nádherný. Až objevíš lak, co tohle udělá v jedné vrstvě a bez pruhů, pískni :D Ok, beru i dvě vrstvy, abys to neměla tak těžké...

    OdpovědětVymazat
  11. Jari: Tak děkuji, budu se těšit, ale kdyby se ti líbil.

    Haničko: Díky, je fakt krásný, fotky jsou krásné, ale to lakování. Až to splním, dostanu princeznu a půl království k tomu?

    OdpovědětVymazat