China glaze Foxy z Vintage Vixen collection

Pěkný, ten chci. moje první myšlenky poté, co jsem uviděla první fotky China Glaze Foxy z Vintage Vixen kolekce. Přesně barva, co mám ráda.
Tmavě červená, něco mezi vínovou, hnědou a oranžovou. Prostě liščí barva.
Lesklá, jsem v sedmém nebi. Když se člověk podívá hodně zblízka vidí měděné piditřpytečky (a taky tahy štětečkem, ale pssst).
A Foxy se skvělě lakuje, dvě vrstvy pro plné krytí úplně stačí. Pokud srovnám kolekci Vintage vixen a Retro Diva, tak Vintrage je více lesklá, ale má menší hloubku odlesků. 
Ale protože jsem milovník takovýchto barev, mám jeden hodně podobný, ale o něm až zítra :).
Celkové dojmy:

  • pozitivem: klasická teplejší vínovo-burgundská barva
  • negativem:nic světoborného
Summary: I love this type of shades. Burgundy red with simmer? Any time! As soon as I saw promo pictures, I thought this one will be mine. China glaze Foxy is great fall colour, definitely warm toned (tend to burned orange) and when you look very, very close you can see golden/copper microshimmer (and brushstrokes also so no close up pictures today). I do like it but not as much as I thought, because it is not very original. I have few nail polishes in my stash which are deccent dupes and one very close dupe which I´ll show you tomorrow. Until then guess which one it is.

3 komentáře:

  1. Když jsem tu barvu viděla poprvé, hned mě napadlo, že je to něco pro tebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti nevím, ale ty máš tak pěkný fotky a nehty, že se mi u tebe líbí úplně všechno! Tuhle barvu bych vůbec nenosila, ale stejně jsem na ty fotky zírala jakou dobu a říkala si: aaaach, to je krása!

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, jsem prostě předvídatelná :), ale fakt je, že vzhledem k tomu, nakolik je dupable, si ji pořizovat nebudu.

    Peti: Peti děkuju, ale tohle asi nebude barvička pro tebe. Po té pochvale se budu vznášet téměř u stropu,

    OdpovědětVymazat