Nubar Gem

Dnes to mělo být pokračování laků z kolekce Vintage vixen, ale přišly mi Nubárky z modeláže. Pro ty co si nevšimli, na modeláži mají akci 2 plus 1 zdarma, takže jeden láček vyjde na 100 Kč. Musím se přiznat, mám novou lásku, Nubar Gem.
Barva holubičí šedá s bledě růžovým leskem. Trochu jako duochrome s holografickými, až prismatickými glitry (stříbrnými, zelenými, modrými), je to prostě krása. Celkově čisté holografy moc nemusím, ale Gem je něco jiného. 
Nejlepší je, že půjde nosit i v konzervativnějším prostředí, základová barva je neutrální a glitry jí dodávají šťávu. 
Aplikace je slušná, dvě až tři vrstvy k plnému krytí. Špatně se fotí růžový lesk, asi mám špatný foťák (nebo neumím fotit), ale fotky jsou všechny šedé.
Na fotce je bez nadlaku, ale snesla by alespoň jednu pro úplně hladký a lesklý povrch. 
Foto lahvičky, které alespoň částečně zachycuje růžové odlesky.
 Tady jedna rozmazaná fotka na sluníčku, kde jsou dobře vidět efekty co dělají glitry.
Celkové dojmy:
  • pozitivem:holubičí šedá se starorůžovýmí odlesky a prismatickými glitry
  • negativem: ---
Summary: I wanted to continue with vintage vixen collection, but I recieved Nubars so I cannot resist share my newest love :). Nubar Gem is definitely in my top 5 favourite nail polish. At first sight it seems boring, butbelive me this is neutral with original twist. Colour is pale greyish pink (almost duochrome) with chunkier prism glitters (not holo). Fact is that I cannot capture this beauty properly, in real life it is more pale pink. And love this polish. 

 

8 komentářů:

  1. Tak já nevim, asi ho musim vidět naživo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádhernej! Moc Ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Aaaach wau tak ten je skvostnej!

    OdpovědětVymazat
  4. AYD: Neboj, uvidíš :)

    Mina: Děkuju, já se nemůžu vynadívat, dneska jsem zkoušela přefotit lahvičku, takže v editu je fotky lahvičky, která ukazuje tu růžovou.

    Dáši: Je a je a je :))).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď už nevím, nejdřív jsem ho chtěla, pak ne, a teď zase jo! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Je opravdu úžasnej a máš krásný fotky! Zítra mi taky přijede, jupííí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, jasně že si ho "musíš" pořídit

    Peti, napnutě budu očekávat tvé fotografie

    Kateřino děkuji, jsem ráda, že má takový úspěch.

    OdpovědětVymazat