ORLY Galaxy girl z Cosmic FX collection

Chtěla jsem být strašně pilná a postnout celou kolekci od Chiny hned za sebou, ale nějak mám chuť na něco divočejšího a tak vložím mezi to první z ORLY kolekce Cosmic FX, začnu ORLY Galaxy girl alias paní masařkou.
Základová barva jsou švestková povidla (tmavo červeno fialový základ, kamarádce připomínal zaschlou krev, Kačce masařku), ve kterých jsou ocelově modré, zelené a švestkové  třpytky.
Má to být jakýsi převratný finish, zkopíruji tiskové prohlášení:
The MINERALFX technology includes specialty mica, that allows for a clearer, vibrantly bright lustrous shimmer. Crystals allow for a multi-dimensional color transformation. Glass particles carefully controlled in shape and size create a luminous phenomenon. This combination infused with the Silica and specific colors selected create this exclusive technology that gives nails a unique optical effect that’s magnified as the lighting source intensifies or viewing angle changes.
Mě to ale připomíná kříženec mezi šupinkami a foil finishem. Protože je převratný, je taky dražší, jen ostatní značky (OPI, Zoya) mají stejně efektové laky za regulérní cenu.
Lak je docela průhledný, takže je nutné dát tři vrstvy, jinak bude prosvítat a to při efektech vypadá dost blbě. Zasychání je v pořádku a výdrž taky.
Nevím proč, ale zatímco lak v lahvičce vypadá božsky, hází trojbarevné odlesky a všechno, na nehtu je jen dvoubarevný a někdy ani to ne (viz níže). 
Jen upozorňuji, že jsem si dala práci nafotit ten efekt, povětšinu času ty přechody v barvě ani nezaznamenáte a barva je švestková s ocelově modrými odlesky. Ale všechny fotky jsou na skutečném světle, za jasného počasí a sluníčka za mrakem.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: švestková povidla s modro-fialovými odlesky
  • negativem: efekty jsou téměř nepostřehnutelné, 3 vstvy
Summary: ORLY Galaxy girl looks  far better in the bottle than on my nails. I tried really hard to capture two color effect and think that I did my best.  I cannot capture that three color bottle effect (mix of plummy, blue and green), because on nail in nomal lighting it transfers in two colour effect - steel blue tiny flakies on plummy base. Even if it is awsome colour comparing to the bottle, it is a little bit dissapointing. On all pictures are three coats, it was a little bit sheer with two.

12 komentářů:

  1. Tak mě se právě líbí, jak to háže ty barvy, ale jestli to není skoro vidět, tak je to fakt škoda! Připomíná mi to fialovější blue brown pigment.

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně škoda, že ty efekty nejsou moc vidět :-( Ale jinak se mi teda líbí moc, snad mi taky dorazí...

    OdpovědětVymazat
  3. Masařka jak vyšitá :D V lahvičce se mi ten lak vcelku i líbí a na nehtech se ztratí. Škoda :(

    OdpovědětVymazat
  4. Blani a víš že to mě taky napadlo, ten modravý lesk, že jo. Ale t přechody fakt skoro nejsou vidět.

    Peti, Uvidíš, třeba na tobě budou vidět víc.

    Jackie: Yes it is, I want it could be same colour as in the bottle

    An: Že jo (ve všem).

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za komentář. Musím jenom souhlasit s počítáním ml :)

    Koukám, že jsi další, kdo chválí Essie. Na tom nejspíš něco bude. Musím si ho koupit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho začala používat Essie PBC, když mi ho doporučila AYD a mám druhou lahvičku. Jden z mála po kterém mi nežloutnou nehty. A není zač :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak moje reakce, kdyz se mi otevrela stranka byl jen udiv. Ty fotky a cele lakovani je uzasne Day, fakt krasa!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi celý příspěvek moc líbí. A ty málo viditelné efekty laku mě mrzí, protože ho mám na cestě... Space Cadet bude beztak hezčí a ten nebyl zrovna skladem... :(

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, díky moc, dalo to práci (přefocovala jsem to), ale pozitví reakce mě těší!

    Soni, děkuji, večer budeš mí nachystané překvapení

    OdpovědětVymazat