Color Club Powerplay

Z času na čas mám i já chuť nalakovat neonku, ale mám jen dvě. Občas nějakou koupím, ale zase rychle prodám, ale jen dvě neonové konstanty a obě od Color Clubu. Růžovou Warholku  a fialovou Powerplay.  
Jak už jsem napsala Color Club Powerplay je fialový neonový lak, který, jako každý neonový lak, zasychá matně. Na mých fotkách jsou tři vrstvy a nadlak.
Lak je opravdu, ale opravdu hodn výrazný a  reálu víc tmavý, jakmile je na světle, tak zrůžoví. 
Na mých fotkách je hodně vidět ten neonový efekt, ale jelikož mám obyčejný fotoaparát a není zataženo, prostě barvu nejde zachytit. Tak jsem ho zkusila dát vedl nonové žluté (to by byla kombinace), žlutá vyšla pěkně.
Power play je z letní kolekce několik let nazpátek, ale byl vydán pod novým názvem v letošní letní kolekci popstatic jako Mrs Robinson. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nenový fialový lak, neobvyklý
  • negativem: tři vrstvy, zasychá matně, není pro každého
Summary: For summer season is great to have neon nail polish, I love to try them, but usually keep permanently only one or two. Now I have Color Club - Warhol (you can read more about it HERE) and my all time favourite Color Club Powerplay. It is my ultimate neon, very unusual magneta purple, and belive me, my pictures do no justice to this colour. In real life it is darker and less pink. It dries neon so you must apply top coat over it and use two or three coats. This one is from older collection, but exact dupe is from Popstatic - Mrs.Robnson (I think they just renamed it, there is no difference at all).

2 komentáře:

  1. That is absolutely gorgeous. So bright! I need it on my toes - love it!

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you. It is more purple in real life, but still bright enough. And on toes it is just perfect.

    OdpovědětVymazat