ORLY Halleys Comet z Cosmic FX collection

ORLY Halleys Comet  je lak, ze kterého bych tak před půl rokem byla úplně na větvi, ale po vydání Zoya Charla a OPI Catch Me In Your Net už ne, protože jsou úplně stejné. Podívjte na TOHLE srovnání u Allyoudesire.
Je ideální pro mořské panny a letní pedikůru pro obyčejé smrtelníky. Záklaová barva je trkysová s pidišupinkami tyrkysové, mořské zelené a modré
Na fotce mám tři vrstvy a  přes to jsou v určitých úhlech viditelné nehty, takže ro úplné krytí to bude chtít čtyři vrstvy. 
Rozhodně je to barva letošního (jakhokoliv) léta a nebylo by odvěci si ji pořídtit, je jedno od které firmy, máme letos na výběr.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: tyrkysová s odlesky, barva a la mořská panna
  • negativem: pro mě jen na léto a nohy, 3 vstvy, ale chtělo by to 4
Summary: ORLY Halleys Comet is great for summer and pedi, for me not for everyday wearing. Colour is  turqoise with blue, green and turqoise flecs aka mermaid blue. I made three coats, but there is still visible nail line, so I think that four would be better. Colour itself is not very original, actually it is exact dupe of Zoya Charla a OPI Catch Me In Your Net. Check THIS post of Allyoudesire and which brand you choose is up to you. Until tomorrow.

5 komentářů:

  1. Sama sebe moc nechápu, věděla jsem, že jsou stejné a i když mám OPI, koupila jsem si i tento... No, aspoň budu mít co dávat do přebytků :-D Máš i ten poslední, Lunar Eclipse?

    OdpovědětVymazat
  2. Yes, it is :)

    Peti, to určitě do zásoby. Zítra ráno tu máš Lunar Eclipse jako na koni.

    OdpovědětVymazat
  3. No, to asi nee, do zásoby opravdu jen HAAT, nic dalšího neupotřebím, i tak mám milion lahviček :-)
    Lunar Eclipse mám zrovna na nehtech, moc mi nešel vyfotit, tak jsem zvědavá na tvoje fotky :-)
    Btw oba balíčky z TD mám doma, ale jeden přišel totálně domlácený - jeden lak rozbitý, druhý pootevřený a vylitý, další má prasklé víčko... Vím, že se ti to taky jednou stalo, řešila jsi to nějak s TD? Nevím, jestli jim mám vůbec psát, bez tak za to může pošta...

    OdpovědětVymazat
  4. Já to vyfotila a dostala kredit za rozbité laky na další objdnávku. Vzhledem k tomu, jak to bylo mokré, na vině je česká pošta, které mimochodem?

    LE moc fotit nelze, protože ta fialová prostě není tak výrazná a jen v tak blbých úhlech, že není skroro vidět nehet.

    OdpovědětVymazat